در مقابل مجلس شورای اسلامی برگزار شد

تجمع بانوان و خانواده‌های شهدا در اعتراض به وضعیت حجاب

تاریخ انتشاردوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۴۶۸۶۸۲
تعدادی از بانوان و خانواده‌های شهدا ظهر روز گذشته در اعتراض به وضعیت حجاب در جامعه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
۰
plusresetminus
تجمع بانوان و خانواده‌های شهدا در اعتراض به وضعیت حجاب

به گزارش بلاغ؛ در این تجمع خودجوش، حضار خواهان ساماندهی وضعیت بی‌حجابی‌های اخیر در سطح جامعه شده و خواهان رسیدگی مسئولان به این وضعیت شدند.

خانواده‌های شهدا با اشاره به ضرورت پاسداشت خون شهدا، وضعیت بی‌حجابی‌های اخیر را غیر قابل قبول عنوان کرده و ساماندهی این اوضاع را خواستار شدند.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی(نماینده مجلس شورای اسلامی)، ‌زهره سادات لاجوردی(نماینده تهران)، حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی(نماینده تبریز و آذرشهر)، حجت‌الاسلام محمد‌تقی نقد‌علی(نماینده خمینی‌شهر) و عفت شریعتی (نماینده زرند و کوهبنان) در بین تجمع کنندگان حضور یافتند. حجت‌الاسلام آقا تهرانی ضمن حضور در جمع معترضان، اعلام کرد: مجلس پیگیر این موضوع است و این مسائل جزو دغدغه‌های ما بوده و در حال چیدن برنامه‌هایی در این رابطه هستیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه راهکارهایی در این زمینه باید عملیاتی شود، گفت: یکی از این راهکارها این است که باید گزارشی از وضعیت عفاف و حجاب به ریاست مجلس ارائه بدهیم و برای ارائه این گزارش باید به سراغ دستگاه‌ها و نهادها برویم.
وی با بیان اینکه 32 دستگاه و نهاد دولتی در رابطه با حجاب باید ورود کنند، افزود: علاوه‌بر ورود به این مسئله باید برخورد قانونی انجام بدهند.
حجت‌الاسلام آقا تهرانی از بررسی عملکرد دستگاه‌ها در حیطه عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این مسئله را بررسی کردیم و در نهایت پس از ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی و قرائت آن، باید پیشنهاداتی را بدهیم که ممکن است این پیشنهادات در قالب ماده قانونی باشد.
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک عده از بانوان مطالبه‌گر هم بعد از ظهر یکشنبه در مجلس برای پیگیری این مسائل حضور می‌یابند.
وی تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که بحث بی‌حجابی و کشف حجاب مدیریت شود و برای این برنامه داریم و ان‌شاءالله در صحن علنی بررسی می‌شود.
 
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰