تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۶۸۲۰۷
کتاب «حاج جلال» سوژه پویش مطالعاتی «عصر مقاومت» شد
۰
plusresetminus
کتاب «حاج جلال» سوژه پویش مطالعاتی «عصر مقاومت» شد
به گزارش بلاغ، پویش مطالعاتی عصر مقاومت با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌ و تلاش‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در زمان جنگ در حال برگزاری است.

پویش مطالعاتی عصر مقاومت با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی نسل جوان با ایثارگری‌ و تلاش‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس در زمان جنگ، به همت بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و مرکز رسانه کتاب «پنج و هفت» در حال برگزاری است.  

این پویش با محوریت کتاب «حاج جلال» از انتشارات سوره مهر است که بر اساس خاطرات «حاج جلال حاجی بابایی» گردآوری و تنظیم شده است. این کتاب یکی از فصیح‌ترین آثار از ادبیات جنگ مردمی و روستایی بوده که نویسنده آن کوشیده است تا با استفاده از خاطرات پدر دو شهید تصویری کوتاه و رسا از نحوه درگیری مردم عادی و روستانشین با دشمنان ایران در زمان جنگ و ایام دفاع مقدس را به تصویر بکشد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش از ۱۲ بهمن ماه تا پایان اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا بعد از مطالعه کتاب «حاج جلال» به پرسش‌های انتهایی کتاب پاسخ داده و جواب‌های خود را در قالب‌های تعیین شده از طریق پیامک برای دبیرخانه پویش عصر مقاومت ارسال و از جوایز میلیونی آن بهره‌مند شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰