تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۶۸۲۰۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور مردم افتخار آفرین کشور به روز انزجار ملی از استکبار و نماد فروغ و اعتلای ایران اسلامی تبدیل خواهد شد.
۰
plusresetminus
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال فخرآفرینی می‌کنند
به گزارش بلاغ، روح الله سلگی در جمع مدیران اجرایی و فرهنگی مازندران به مناسبت دهه فجر انقلاب افزود: دهه فجر انقلاب مظهر رشد یافتگی ملت ایران است.

وی انقلاب اسلامی را تحول تمام عیار در زیرساخت‌های فرهنگی و تکاملی ملت ایران دانست و افزود: ماهیت انقلاب اسلامی در تقابل با استکبار و ابرقدرت‌ها است و از این رو زیر هجمه‌های وسیع دشمنان قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که دشمنان با باز تولید انقلاب جعلی بزرگترین اتحاد ضد ایرانی را شکل دادند یادآور شد: جریان باطل با پرچمداری منافقان و رژیم صهیونیستی از طریق اغتشاش و التهاب آفرینی در صدد تغییر جریان فکری نسل جدید کشورمان بود که با هوشیاری و بصیرت ملت همیشه در صحنه شکست خورد.

سلگی با اشاره به تلاش دشمنان برای تصویر سازی جعلی از زن با ایمان به عنوان پروژه ضد دینی خاطر نشان کرد: مدعیان دروغین دفاع از زن با استفاده ابزاری از زنان می‌کوشند تا مسیر تعالی جوانان و دختران کشورمان را منحرف کنند در حالی که زنان عفیفه ایران اسلامی با الهام از پیام رسان کربلا حضرت زینب (س) با نثار جگرگوشه‌های خود به انقلاب اسلامی در این راه جاودانه شدند.

وی با تاکید بر ضرورت روشنگری و تبیین وقایع و دستاوردهای انقلاب اسلامی لزوم معرفی مکتب سلیمانی به عنوان مکتب الهام بخش را خواستار شد و افزود: شهید سلیمانی، ایران اسلامی را در میان التهاب و آشوب منطقه به ساحل امن تبدیل کرد و ناجی جان دختران و جوانان ایرانی در برابر سفیهان تاریخ شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نزدیکی ۲۲ بهمن به عنوان روز جشن ملی ایرانیان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور مردم افتخار آفرین کشور به روز انزجار ملی از استکبار و نماد فروغ و اعتلای ایران اسلامی تبدیل خواهد شد.

سلگی با اشاره به سابقه درخشان دینی و انقلابی دیار علویان بر لزوم فراهم آوردن زمینه حضور پرشور مردم این استان در آئین جشن ملی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما