مدیر آموزش و پرورش نکا اعلام کرد:

افتتاح کافه ۵۷ در شهرستان نکا

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۸
کد مطلب : ۴۶۸۱۹۳
مدیر آموزش و پرورش نکا، گفت: هدف اصلی تأسیس کافه ۵۷ در شهرستان نکا، تبیین مسائل روز و انتقال فرهنگ ایثار شهادت و انتقال فرهنگ اسلامی است.
۰
plusresetminus
افتتاح کافه ۵۷ در شهرستان نکا
محمد رضا بخشی‌پور در حاشیه افتتاح کافه ۵۷ در شهرستان نکا در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: هدف اصلی تأسیس کافه ۵۷ در شهرستان نکا، تبیین مسائل روز و انتقال فرهنگ ایثار شهادت، انتقال فرهنگ اسلامی بوده است.

وی افزود: دانش آموزان باید بدانند که اصولی مبنی بر آن انقلاب شده، چه بوده و چگونه انقلاب به اینجا رسیده است، برگزاری نمایشگاه خوب است اما به تنهایی کامل نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا، اذعان کرد: این نسل، دانش آموزانی پرسشگر و حقیقت‌‌جو هستند، دانش آموزان باید در چنین جایگاهی قرار گیرند تا نظراتشان را در قالب یک گفت‌وگو مورد نقد و بررسی قرار دهند.

این مسئول اشاره کرد: باید فضای اقناع ساز برای دانش‌آموزان تهیه کرد و دیگر با تحکم نمی‌توان مطالب را به دانش آموزان قبولاند، ما می‌خواهیم به دانش آموزان نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی را بیاموزیم.

وی افزود: طیف سنی دانش آموزان معمولا بالاتر از ۱۳ سال است و مقاطع متوسط اول و دوم را در برمی‌گیرد.

بخشی‌پور در پایان تصریح کرد: فعالیت‌های این کافه به صورت نمادین در دهه فجر برگزار می‌شود و روند فعالیت صورت یک گفت‌وگو دوستانه با حضور یکی از مربیان یا استادان حاضر، در کافه بدین صورت می‌باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴