تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۴۶۸۱۹۲
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حفاظت اطلاعات سپاه برای تسهیل و پیشبرد کار‌های خود باید کاملا مدافع و حامی برنامه‌های دینی، فرهنگی، اخلاقی و عبادی باشد.
۰
plusresetminus
حفاظت اطلاعات سپاه مدافع برنامه‌های فرهنگی و اخلاقی باشد
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، مسئول و کارکنان حفاظت اطلاعات سپاه استان که به‌مناسبت ۲۰ بهمن سالروز تاسیس حفاظت اطلاعات سپاه برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر  خطاب به کارکنان گفت: حفاظت اطلاعات و حفظ مجموعه سپاه برای شما جهاد اکبر است، همانطور که اگر سپاه نبود کشور نبود، اگر حفاظت اطلاعات نبود سپاه هم نبود، یعنی حافظ سپاه، همین حفاظت اطلاعات است.

محمدی لائینی با اشاره به راه نفوذ شیطان افزود: شیطان تاکید کرده که از چهار طرف برای گمراهی بشر وارد می‌شوم و کسی نمی‌تواند مرا ببیند، دفاع از خود در مقابل چنین دشمنی سخت است، یکی از جا‌هایی که ممکن است شیطان از آنجا ضربه وارد کند نفوذ در جا‌هایی است که فکرش را نمی‌کنیم مثلا بگوئیم که حفاظت سپاه قلعه و دژ نفوذناپذیر بوده و اطمینانی است در حالی که ممکن است شیطان اینجا هم نفوذ کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران  با اشاره به روایتی از جنگ حنین، متذکر شد: نباید مغرور شد چرا که غرور روزنه نفوذ برای شیطان است، گاهی اوقات انسان از بسیاری خود، گاهی از کیفیت بالا، گاهی از حفاظت‌های چند لایه‌ای که درست کرده دچار عجب و غرور می‌شود، در حالی که انسان نباید جز خدا به هیچ چیزی مغرور شود.

آیت الله محمد لائینی درادامه خاطرنشان کرد: اگر نقطه اتکای ما خدا نباشد به هر چیزی که اتکا کنیم از همانجا ضربه می‌بینیم، بنابراین باید شیطان این دشمن خطرناک را جدی گرفت، اما از آن طرف ما سلاحی بسیار کارآمد در مقابل دشمن داریم و آن هم خداست، قوی کردن ایمان و باور و خالص کردن نیت، اگر انگیزه‌های غیرخدایی نباشد همه چیز درست می‌شود اصل حفظ کردن دل، روح و جان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان یادآور شد: اگر می‌خواهید از مجموعه سپاه حفاظت کنید بگوئید که چگونه از روحشان حفاظت کنند، پس شما غیر از کار‌های خودتان باید کاملا مدافع و حامی برنامه‌های دینی، فرهنگی، اخلاقی و عبادی باشید که آن کار شما را تسهیل می‌کند و به پیش می‌برد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴