کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

بازگشت ۳ شرکت ورشکسته مازندران به مدار تولید

18 بهمن 1401 ساعت 22:05

رئیس کل دادگستری مازندران از احیا و ادامه فعالیت سه شرکت ورشکسته تولیدی در استان با تلاش و پیگیری اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری خبر داد.


به گزارش بلاغ؛ حجت الاسلام محمدصادق اکبری با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم دستگاه قضائی استان حمایت از تولید و اشتغالزایی است، اظهار کرد: سه واحد تولیدی ورشکسته در ماه اخیر برای حمایت از اشتغال و جلوگیری از بیکاری کارگران واحدهای تولیدی احیا و به فعالیت خود ادامه دادند.

وی افزود: دادگستری کل استان و اداره تصفیه امور ورشکستگی این استان از یک سو در مدت تصفیه امر ورشکستگی واحدهای تولیدی علاوه براقدام به انجام وظایف خود درجهت تصفیه امر ورشکستگی با تلاش مضاعف با رویکرد حمایت از تولید از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌نماید که به عنوان نمونه ۳ واحد تولیدی دیگر تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی استان به فعالیت خود ادامه دادند.

رئیس کل دادگستری مازندران، تصریح کرد: هم اکنون با احتساب این سه واحد تولیدی، مجموعاً ۳۱ واحد تولیدی با بیش از هزار و ۱۰۰ نیروی کار ثابت تحت نظارت اداره تصفیه امور ورشکستگی در استان درحال فعالیت هستند.

اکبری ادامه داد: از سوی دیگر در ۲ ماه اخیر با اتمام فرایند تصفیه امر ورشکستگی نسبت به تعیین تکلیف چهار واحد تولیدی غیر فعال با پرداخت بدهی این شرکت‌ها ضمن واگذاری این شرکت‌ها به اشخاص درجهت تولید اقدام کرده است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های انجام گرفته با احیا واحدهای تولیدی گام‌های مؤثر ومفیدی دراین استان در جهت حمایت تولید داشته باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 468184

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/468184/بازگشت-۳-شرکت-ورشکسته-مازندران-مدار-تولید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com