تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۴۶۸۱۷۱
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: فعالیت باشگاه‌های ورزشی فاقد مجوز رسمی با بررسی موردی در صورت طی نکردن مراحل قانونی با همراهی نهادهای نظارتی در استان متوقف می‌شود.
۰
plusresetminus
هشدار جدی سرپرست ورزش مازندران به باشگاه‌های متخلف و مختلط!
به گزارش بلاغ؛ عادل عالیشان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش سطح نظارت بر باشگاه های ورزشی مازندران، افزود: در استان تا اول بهمن ماه امسال ۲ هزار و ۴۵۳ باشگاه فعال مجوز دار داریم، اما هنوز برخی باشگاه‌ها فاقد مجوز هستند و این اشخاص تنها تا پایان سال برای دریافت مجوز فرصت خواهند داشت.

وی ادامه داد: سهم عمده‌ای از فعالیت ورزش استان به دوش باشگاه‌های ورزشی است و خدمات شایانی را به جامعه ورزش ارائه می‌دهند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران اضافه کرد: حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه‌هایی که مجوز دارند افزایش پیدا خواهد کرد اما با همکاری نهادهای نظارتی پیگیر وضعیت باشگاه‌ها غیرمجوز دار هستیم.

عالیشان تصریح کرد: ضمن اینکه باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان سال برای اخذ مجوزهای مربوطه فرصت دارند و در صورت طی نکردن مراحل دریافت مجوز با آن‌ها برخورد خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از برخورد جدی با باشگاه‌های ورزشی متخلف گفت و خاطرنشان کرد: مواردی از فعالیت سالن‌های ورزشی بدون مجوز و مختلط گزارش شده که ضمن بررسی و در صورت صحت، با متخلفین برخورد خواهد شد.

عالیشان افزود : در این راستا، تیمی از بازرسی و حراست اداره کل ورزش و جوانان با حضور نمایندگانی از دیگر دستگاه های ذیربط از باشگاه های ورزشی بازدید خواهند کرد و در صورت اثبات تخلف، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴