تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۶۸۱۶۱
آتش در دل زمستان به جان جنگل‌های شهید آباد بهشهر و الندان چهاردانگه ساری اُفتاد.
۰
plusresetminus
آتش در دل جنگل‌های شهیدآباد بهشهر و الندان ساری
به گزارش بلاغ، مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران – ساری گفت: ساعت ۲ بعدازظهر امروز ۲ فقره آتش سوزی در سطح جنگل‌های شهید آباد بهشهر و الندان چهاردانگه ساری رخ داد.

ذکریایی افزود: به دلیل صعب العبور بودن منطقه جنگلی شهید آباد بهشهر نیرو‌های امدادی و یگان حفاظت منابع طبیعی به سختی در حال خاموش کردن حریق هستند.

وی گفت: آتش سوزی در جنگل‌های الندان چهاردانگه ساری در پنج نقطه گزارش شده است و امکانات یگان حفاظت پاسخگویی این حجم از حریق نیست.

ذکریایی از مردم و روستانشینان مجاور این منطقه جنگلی خواست در صورت داشتن تراکتور‌های سمپاش با حمل آب در خاموش کردن این آتش به نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی یاری رسانند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری از مهار و اطفای آتش‌ در عرصه‌های جنگلی شهید آباد بهشهر خبر داد و گفت: آتش سوزی در این منطقه حدود ۱۰ هکتار از جنگل های شرق استان را عصر امروز بر گرفته بود که با حضور به موقع نیروهای مختلف آتش اطفاء شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
شهیدآبادی
گالش ودامدار رو از جنگل انداختین بیرون این هم نتیجه اش!! سیاست غلطی که از دوره های قبلی پیاده شد مبنی بر خروج دام از جنگل .. درحالی که حضور گالش ها در جنگل حافظ ونگهبان جنگل بودند. ومتاسفانه هنوز این سیاست پابرجاست...!!!! جنگل های شهیداباد هم چند تا گالش داشتند که به حفظ جنگل های منطقه وتردد افراد نظارت میکردند به نوعی وحالا کوو!!
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴