تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۴۶۸۱۵۲
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: اعتبارات استانی نمی تواند عقب ماندگی های استان را در بخش آب جبران کند بلکه باید بسیاری از پروژه‌ها با اعتبارات ملی حل شود.
۰
plusresetminus
اعتبارات استانی جوابگوی عقب‌ماندگی‌ پروژه‌های بخش آب نیست
به گزارش بلاغ، بهزاد برارزاده در مراسم آبرسانی به روستاهای ازراسی حاتم بالاولیک وبالا بورا بابل ضمن عرض تبریک ایام مبارکه دهه فجر اظهار داشت :دهه مبارکه فجرفرصتی برای انسجام بخشی و تقویت وحدت و همدلی در میان قشرهای مختلف مردم وهمچنین تبیین ارایه خدمات وارایه دستاوردهای دولت به مردم است.

وی تصریح کرد: در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۶ پروژه در بخش آب و فاضلاب مازندران با اعتباری بالغ بر ۲۷۵ میلیارد تومان در حوزه آب و ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در حوزه فاضلاب هزینه و به بهره‌برداری رسیده است که از این ۲۶پروژه دوپروژه مربوط به شهرستان بابل است.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران ادامه داد : بسیاری از این پروژه هاباهدف ایجاد ذخیره آبی مطمین وتامین آب با فشار مناسب و افزایش توان انتقال تبیین شده است تامردم در ایام تابستان با کمبود آب مواجه نشوند.

وی بااشاره به عقب ماندگیهای این شهرستان نسبت به دیگر شهرهای استان اذعان داشت :  
اعتبارات استانی نمی تواند عقب ماندگی های استان راجبران کند بلکه باید بسیاری از پروژه ها با اعتبارات ملی باید حل گردد که این امر تنها در سایه اتحاد وهمدلی مسئولان قابل حل خواهد بود.

برارزاده به طولانی شدن پروژه فاضلاب در این شهرستان اشاره کرد گفت: اتحاد وهمدلی بین دونماینده وهمچنین همدلی مردم ومسیولان باعث تنش زدایی ۱۵ساله در این پروژه وهمچنین به سرانجام رسیدن آن وادامه روند شد.
 
مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران در پایان سخنانش بیان داشت :بااجرای خط انتقال به طول ۸۶۰۰متر با لوله پلی اتیلن به قطر ۱۶۰میلیمتر و اجرای شبکه توزیع به طول ۷۵۰۰متر با لوله پلی اتیلن با قطر۶۳الی ۱۶۰میلیمتر و احداث مخزنی به حجم ۲۰۰متر مکعب وبااعتبار ی بالغ بر ۴۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید که ۷۵۰نفر ازجمعیت این شهرستان از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴