تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۶۸۱۱۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار از حضور ۹۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف این شهرستان خبر داد و گفت: ۷۰ درصد از معتکفین جوان و نوجوان هستند.
۰
plusresetminus
حضور ۹۰۰ فریدونکناری‌ در مراسم اعتکاف/۷۰ درصد معتکفان جوان و نوجوان هستند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمد علیجانزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری پرشور مراسم معنوی اعتکاف در این شهرستان اظهارکرد: امسال پس از دو سال وقفه در برگزاری مراسم اعتکاف، دوباره شور و حال معنوی در ایام‌البیض به مساجد بازگشته است.
 
وی از میزبانی ۱۰ مسجد فریدونکنار از معتکفین خبر داد و خاطرنشان کرد: مساجد حضرت فاطمه‌الزهرا(س)، امام جعفر صادق(ع)، امام حسن مجتبی(ع)، امام علی(ع)، ولیعصر(عج)، بقیه‌الله(عج)، امام سجاد(ع) آستانه‌سرا، ولیعصر(عج) بنه‌کنار، جامع فرم و فاطمیه سوته میزبان معتکفین هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار تصریح کرد: امسال ۹۰۰ نفر از اقشار مختلف فریدونکناری در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند.

علیجانزاده با بیان اینکه استقبال جوانان و نوجوانان در مراسم بسیار زیاد بوده است، تصریح کرد: با ابتکاری که امسال در شهرستان صورت گرفت، یک مسجد ویژه نوجوانان پسر و یک مسجد ویژه نوجوانان دختر برای برگزاری مراسم اعتکاف شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در مسجدی که ویژه دختران شد حدود ۲۰۰ نفر ثبت‌نام کردند که نشان دهنده شور و علاقه نسل جدید برای حضور در مراسم‌های معنوی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار یادآورشد: بنابر بررسی‌های صورت گرفته بیش از ۷۰ درصد از معتکفین در مساجد فریدونکنار جوان و نوجوان هستند که جای بسی خوشحالی است.

علیجانزاده گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و تربیتی در مساجد برگزار می‌شود تا معتکفین بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴