تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۴۶۸۰۹۹
۰
plusresetminus
دیوارپوش ترمووال چیست و چه مزایایی دارد
به گزارش بلاغ، ترموود یکی از انواع چوب است که در دکوراسیون و طراحی از آن استفاده می شود، اما به علت گرانی و زمان زیادی که نصب آن می برد کم تر مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل متریال های دیگری از مواد مصنوعی ساخته شده است که می تواند معایب چوب را برطرف کند و در دسترس همه افراد باشد.
دیوارپوش ترمووال از جنس پی وی سی که جز بهترین و مقاوم ترین مواد در دکوراسین داخلی است، ساخته شده است.
ترمووال ها دارای تنوع رنگی فراوانی هستند تا زیبایی چوب طبیعی را به محیط شما هدیه کند، آراپلاست یکی از معتبر ترین فروشگاه هایی است که این محصول را با کیفیت بالا و قیمت پایین به شما مشتریان عزیز عرضه می کند.
 

ترمووال چیست؟

ترمووال از جنس پی وی سی است که جز محکم ترین متریال ها است، بیشتر مهندسین معماری و طراحان دکوراسیون از این محصول به خاطر زیبایی استفاده می کنند.
این محصول با نام های مختلفی شناخته می شود مثل دیوار پوش الواری، دیوارپوش ایزی پنل و دیوارپوش آکو پنل و...

انواع دیوار پوش های ترمووال

ترمووال از جنس PVC و چوب و آلومینیوم، پلی یورتان و پلی‌ استایرن از نظر ابعاد و اندازه انواع مختلفی دارند، ترمووال هایی با ضخامت 10 میلی متری و در عرض 12 و 20 میلی متری و در ارتفاع 2.8 متر تولید می شوند، ترمووال ها در رنگ و طرح های مختلفی در بازار وجود دارد، دیوار پوش‌های پلی‌استایرن از مقاوم‌ترین و جدیدترین متریال‌های قابل استفاده است که می‌تواند جایگزین خوبی برای چوب باشد، تنوع رنگ این محصول بالا بوده و برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب خواهد بود.

مزایای دیوارپوش ترمووال

  • ماندگاری و مقاومت بالا
    ضد آب و نظافت آسان
    تنوع بالای در طرح
    وزن بسیار پایین
    قابل بازیافت
    اجرای مستقیم بر روی سطوح
    عایق بسیار خوب صدا
    دارای بافتی یکنواخت
    دوام و ماندگاری بالا
    ضد و حشرات
    آنتی باکتریال
    اجرا و نصب آسان
    قیمت مناسب

کاربرد های ترمووال

ترمووال ها در ابتدا در سالن های کنفرانس و... استفاده می شد، اما امروزه تقریبا در هر جایی می شود از این متریال استفاده کرد، این محصول کاربرد زیادی دارد که می توان به استفادهٔ آن به جای کاغذ دیواری اشاره کرد که هم مقاوم تر و از نظر هزینه مناسب تر است.

این متریال ضد آب است و به راحتی می شود آن را تمیز کرد، از این متریال می شود در ویلاهای بزرگ و لوکس، حمام ها، سرویس بهداشتی، دیوار های بلند و دیوار های پشت تلویزیون، راهرو ها، رستوران ها و کافی شاپ ها و همچنین در نمای ساختمان ها و ... قابل استفاده است.

ترمووال پشت دیوار تلویزیون

از آنجایی که ما مدت های زیادی به تلویزیون خیره می‌شویم، هرچقدر که نمای آن زیباتر باشد، احساس بهتری به ما می دهد.
 یکی از تأثیر گذارترین موارد در زیبایی ظاهری منزل، یک دیوار پشت تلویزیون است.
یکی از محبوب‌ترین دیوار پوش‌های ترمووال ها که می‌توان از آن در دیوار پشتی تلویزیون نیز استفاده کرد، ترمووال پشت تلویزیون می‌باشد، این دیوار پوش ها می‌توانند نمایی مدرن و شیک را درست کنند.
 

دیوار پوش ترمووال های PVC

دیوارپوش‌های پی وی سی یکی از بهترین متریال‌ها برای استفاده در طراحی داخلی دکوراسیون است، این دیوار پوش دارای رنگ و طرح های بسیاری است که یکی از امتیاز های مثبت این دیوار پوش است.
از دیگر ویژگی‌های این دیوارپوش‌های ترمووال پی وی سی، قیمت پایین و ارزان آن است که بسیاری از مهندسین را علاقه مند یه استفاده از این متریال را کرده است.

دیوار پوش ترمووال چگونه کار می کنند؟

ترمووال ها از اجزای مختلفی با چگالی بالا ساخته می شود، یکی از اجزای مهم ترمووال، عایق انعطاف پذیر و نازک است که از یک فویل آلومینیومی با عایق EPE ساخته شده است
طول استاندارد این دیوار پوش‌ها 6 متر و ارتفاع آن 2.8 متر است، اما می‌توان آن را به صورت سفارشی بسته به درخواست مشتری نیز ساخت.

چگونه با استفاده از دیوارپوش ترمووال خانه ای ارزان بسازیم؟

این محصول مزایای بسیاری زیادی برای صاحب خانه ها دارند تا منازل ویژگی کم مصرفی با سطح بالای عایق کاری را داشته باشد، این کاهش مصرف باعث می شود تا شما زندگی راحتری داشته باشید.
استفاده از این محصول باعث می شود تا مصرف و انتشار دی ‌اکسید کربن را کم کند و برای حفظ محیط زیست مفید باشد.

هزینه ترمووال

این محصول نسبت به ترموود قیمت مناسب تری دارد، قیمت این محصول بسته به نوع و طرح آن قابل تغییر است.
برای اطلاعات بیشتر فقط کافی است با موسسهٔ آرا پلاست در تماس باشید.

چرا دیوارپوش ترمووال را آرا پلاست خریداری کنیم؟

این محصول در رنگ های متنوع در آراپلاست موجود است و بسته به خواستهٔ شما مشتریان عزیز قابل عرضه است.
تمامی محصولات ما دارای گارانتی و ضمانت است، در صورت هر گونه سوال و مشکلِ می توانید با پشتیبانان و مشاورین ما در تماس باشید که به صورت 24 ساعته جوابگوی شما عزیزان هستیم، این محصول را می توانید با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

طریقهٔ نصب دیوارپوش ترمووال

این محصول به صورت پنل های طولی تولید می شود که دیگر نیازی به برش آن ها نباشد، این مجموعه دارای کامل ترین مدل ها ترمووال از جمله ترمووال پی وی سی و ترمووال ام دی اف است، برای مشاوره در خصوص خرید دیوارپوش ترمووال می توانید با مجموعه آرا پلاست در ارتباط باشید.
منبع





انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴