تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۴۶۸۰۵۳
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: امروز فرهنگ شهدایی باید در همه عرصه‌ها پر رنگ باشد و همه ما در جهت ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت مسئول هستیم.
۰
plusresetminus
همه ما در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت مسئول هستیم
به گزارش بلاغ، سعید کهن سال در دیدار با والدین شهید مدافع حرم سید رضا طاهر در روستای هریکنده بابل، با بیان اینکه والدین عزیز شهدا در صبر و شکیبایی، دینداری و اخلاص بی نظیرند، اظهار کرد: چهره های نورانی و معنوی پدران و مادران معزز شهدا، نشان از دینداری، روحیه خودباوری، تواضع و کرامت انسانی آنان دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: بیت معزز شهدا مکان یادگیری از سیره و رفتار شهدایی است، والدین شهدا همیشه فرزندان شهید خود را حس می کنند و با شهدای خود حرف می زنند، این اسوه های مقاومت یک الگوی واقعی برای جامعه ما محسوب می شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه دهه فجر، فرصت مناسبی برای دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است، عنوان کرد: هر روز باید شهدا را یاد کنیم، این شهدای عزیز بودند که ما را به مسیر رستگاری و درستکاری هدایت کردند، امروز در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا نباید غفلت کنیم.

کهن سال تصریح کرد: نسل جوان و نوجوان جامعه را باید با رفتار شهدا آشنا کنیم، برگزاری اینچنین همایش فرهنگی در منازل شهدا آثار بسیار خوبی از خود بجای می گذارد، امروز فرهنگ شهدایی باید در همه عرصه ها پر رنگ باشد، همه ما در جهت ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت مسئول هستیم. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران همچنین در یادواره سرداران شهید ابوالحسن، ابوالقاسم و بسیجی شهید هادی محمدزاده که در شهرستان محمودآباد برگزار شد، شرکت کرد.
       
انتهای پیام/ 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما