کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

ورود دستگاه قضا برای رفع مشکل شرکت تولیدی در سوادکوه

13 بهمن 1401 ساعت 16:49

رئیس کل دادگستری مازندران از گرهگشایی و رفع مشکل یک واحد تولیدی درحوزه زغال سنگ با کمک وپیگیری های دلسوزانه دادستان مرکز استان ودادستانی سوادکوه خبرداد.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید وتاکیدات رئیس معزز قوه قضاییه درخصوص کمک به حل مشکلات واحدهای تولیدی و اشتغال زا اظهار داشت: تولید درافزایش رضایتمندی وبالارفتن سطح زندگی و رفاه مردم و به تبع آن کاهش منازعات و ورودی پرونده به محاکم بویژه جلوگیری از تضییع حقوق عامه که از اولویت‌های دستگاه قضایی است بسیار موثر است.

رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: این شرکت از شرکت های معتبر ومهم سوادکوه است که درخصوص صدور پروانه بهره برداری با مشکلات بسیار روبه رو بوده، با ورود دستگاه قضایی و دادستانی مرکز استان به عنوان دبیر حمایت از سرمایه گذاری و با بازدید های دادستان شهرستان سواد کوه از این واحد تولیدی ،نسبت به رفع مشکل اقدام شد.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان مازندران تصریح کرد: در این شرکت ۱۱۰۰کارگر در حال فعالیت میباشند که مشکلات حقوقی و عدم صدورپروانه بهره داری در روند تولید واشتغال، خلل هایی وارد کرده بود که خوشبختانه بخشی ازاین مشکلات چاره اندیشی و رفع شد و در حال حاضر با قوت بیشتر در مسیر تولید قرار دارد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 468048

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/468048/ورود-دستگاه-قضا-رفع-مشکل-شرکت-تولیدی-سوادکوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com