پیام سفیر ایران در کرواسی: یزدانی خیلی آقاست؛

تمجید فدراسیون جهانی کشتی پس از درخشش یزدانی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۶۸۰۳۹
پس از درخشش سه نماینده کشورمان در روز نخست رقابت های اوپن زاگرب و رنکینگ اتحادیه جهانی، پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی با انتشار توئیتی به عملکرد نمایندگان کشورمان واکنش نشان داد.
۰
plusresetminus
تمجید فدراسیون جهانی کشتی پس از درخشش یزدانی
به گزارش بلاغ، اسماعیلی سفیر ایران در کرواسی در توئیت خود آورده است: چهارشنبه شب، هر سه کشتی گیر ما به فینال مسابقات رنکینگ کرواسی جهانی کرواسی رسیدند. رضا اطری و حسن یزدانی طلا گرفتند، یونس امامی با شایستگی به نقره رسید.

از طرف مردم عزیز ایران پیشانی کاپیتان تیم ، جهان پهلوان حسن یزدانی را بعد از مسابقه فینال بوسیدم و تشکر کردم. خیلی «آقا» است.

«حسن یزدانی» کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم آزاد ایران، چهارشنبه شب و در فینال رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی، «هایاتو ایشیگورو» حریف ژاپنی خود را با نتیجه ۱۳ بر دو شکست داد و قهرمان شد.

یزدانی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر «سباستین جزیرزانسکی» از لهستان را مغلوب کرد. در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر «ابوبکر آباکاروف» دارنده مدال برنز جهان از جمهوری آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر «مارک هال» از آمریکا را مغلوب کرد.

فدارسیون جهانی کشتی با انتشار ویدئویی از یزدانی نوشت: یزدانی به اوج بازگشت. یزدانی با برتری امتیازی ۲-۴۴ بر حریفان خود، برای سومین بار قهرمانی رقابت‌های رنکینگ شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴