تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد مطلب : ۴۶۸۰۳۸
جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز در صحنه دریا‌ها حضور قدرتمندانه‌ای داریم و منطقه نفوذ ما در فضا‌های بین المللی است و نیروی دریایی توان انجام مأموریت را داریم.
۰
plusresetminus
حضور قدرتمندانه‌ای در دریا‌ داریم/گسترش انقلاب اسلامی در جهان
به گزارش بلاغ،  امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت پدران دریادل به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) در دانشگاه دریایی نوشهر ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای تمدنی بزرگ است که مقابل تمدن غرب و نظام سلطه صف آرایی کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال مقابل تمام نظام سلطه ایستاده است، افزود: انقلاب اسلامی در زمان تاریکی و جهالت جهان رخ داد و تاریکی را از جهان زدود.

دریادار کاویانی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با تفکر آسمانی و خاص رخ داد و به رغم همه توطئه‌ها برای اندازی، انقلاب اسلامی ایران در آستان، سالگرد پیروزی ۴۵ ساله است و این پیروزی به برکت جانشفانی شهیدان حاصل شد و با شتاب بیشتری در حال پیمایش مسیر است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: پیام فرهنگی انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرد و ملت‌ها فهمیدند که می‌توانند در برابر نظام سلطه ایستادگی کنند و آمریکایی‌ها از ایدئولوژی انقلاب و اسلام هراس دارند.

وی با بیان این که دشمنان خباثت‌های زیادی علیه نظام مقدس اسلامی به راه انداختند، بیان کرد: کشور‌های زیادی از جمله آمریکایی‌ها در جنگ به رژیم بعث کمک کردند، اما در نتیجه با شکست مواجه شدند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اظهار این که ایران اسلامی تمامی مؤلفه‌های قدرت را دارا است، اذعان داشت: امروز در صحنه دریا‌ها حضور قدرتمندانه‌ای داریم و منطقه نفوذ ما در فضا‌های بین المللی است و نیروی دریایی توان انجام مأموریت را داریم.

امیر دریادار «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی (ره) نوشهر نیز با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: در زندگی تلاش کنیم دنباله رو سیره و رفتار ائمه اطهار از جمله حضرت علی (ع) باشیم.

وی با بیان اینکه بهره گیری از سیره امامان و نهج البلاغه سبب سعادت در دنیا و آخرت می‌شود، به دانشجویان توصیه کرد تا با کتاب نهج البلاغه انس و الفت داشته باشند، زیرا سبب تعالی در زندگی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲