کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشاور فرمانده کل سپاه:

انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها در حال پیشرفت است

13 بهمن 1401 ساعت 12:37

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد ایران حقیقی را به مجازی تبدیل کند، چرا که ایران حقیقی الگوی جدید دموکراسی در جهان شده و در حال قدرت گرفتن است و انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها در حال پیشرفت است.


به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام طائب در یادواره ۲۰۵ شهید اطلاعات سپاه استان مازندران که با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در سالن اجتماعات غدیر سپاه استان برگزار شد ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اشاره به شکل‌گیری انقلاب و افق آینده انقلاب، اظهار کرد: در چهل و چهار سال قبل  رقابتی در قدرت‌های جهانی (شرق و غرب) بود و کشور‌ها به سلطه‌پذیر و سلطه‌گر تقسیم می‌شدند، اما امام خمینی (ره) مردم را بیدار کرد و پرچمی در ایران به نام پرچم اسلام به اهتزاز در آورد که پیام آن خارج کردن کشور از زیر یوغ بیگانان بود.

وی با بیان اینکه مهمترین اهداف راهبردی آمریکا در تقابل با ایران مهار قدرت تاثیرگذاری ایران در منطقه است افزود: سران آمریکا به این جمع‌بندی رسیده‌اند که برای رسیدن به این هدف راهبردی در ابتدا طرح براندازی و تغییر ساختار حکومت را مطرح کردند، اما وقتی متوجه شدند این تغییر امکان پذیر نیست، درصدد تغییر رفتار برآمدند.

مشاور فرمانده کل سپاه در ادامه با تصریح بر اینکه سران آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کردند ایران را از یک قدرت تاثیرگذار در نظم جهانی به یک کشور خنثی تبدیل کنند، خاطرنشان کرد:  دشمن در تلاش بود تا ایران به جایی برسد که نفت خام را به جای آب و دارو بدهد، در حالی که با تدبیر دولت و طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، اتصال نفت به دارو قطع شد و یارانه‌ها مستقیم به مردم داده می‌شود.

طائب در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح تاکتیک‌های اتاق‌های عملیات دشمن پرداخت و گفت: ایجاد ترس در خواص و بی‌تفاوتی عامه، تشدید نفرت در میان اقوام و مذاهب با حاکمیت، شبهه افکنی و ارائه روایت‌های دروغ از جمله این شگرد‌ها بود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف سند استراتژی امنیت ملی آمریکا گفت: در سند امنیت ملی آمریکا عنوان شده که ایران مدل حکمرانی غرب را زیر سوال برده و الگوی جدیدی از حکمرانی به دنیا عرضه کرده است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن فهمیده است که با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته و سرمایه‌گذاری‌های هنگفت علیه ایران به نتیجه نرسیده است، تاکید کرد: ایران در منطقه همچنان مقتدر است و آمریکا طبق اسناد تا ۲۰۳۰ قدرت جهانی را از دست می‌دهد.

طائب با تصریح  براینکه با توجه به گسترش قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی، مقابله با ایران هدف راهبردی آمریکا است، گفت: آمریکا ایران اسلامی را به عنوان قدرتی که می‌تواند منافع آنان را تهدید کند می‌شناسد از این رو درصدد مهار قدرت تأثیرگذاری ایران بر کشور‌های منطقه است.

وی در ادامه به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و افزود: بروز اغتشاشات و بی ثبات کردن کشور‌های منطقه از دیگر راهبردهای دشمن است.

به گفته مشاور فرمانده کل سپاه ، دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ایجاد و بر آن موج سواری کرد، اما این توطئه شوم شکست خورد.

طائب گفت: دشمن می‌خواهد ایران حقیقی را به مجازی تبدیل کند، چرا که  ایران حقیقی الگوی جدید دموکراسی در جهان شده و در حال قدرت گرفتن است و انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 468035

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/468035/انقلاب-اسلامی-وجود-همه-توطئه-ها-حال-پیشرفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com