BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> پیام شهدا|نماز جماعت را هیچ‌گاه فراموش نکنید | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۶۸۰۲۱
در وصيت‌نامه شهيد «سیداحمد عبدی» آمده است:در دعای کمیل و توسل شرکت کرده و نماز جماعت را که حج فقرا می‌باشد هیچگاه فراموش نکنید.
۰
plusresetminus
پیام شهدا|نماز جماعت را هیچ‌گاه فراموش نکنید
به گزارش بلاغ، شهید «سیداحمد عبدی» فرزند «میرشعبان» در تاریخ 16 شهریور 1346 در بابل به دنیا آمد و در یازدهم بهمن 1365 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

شهادت آخرین راه پیروزی بر دشمن می باشد و آن را امام سوم شیعیان سالار شهیدان حسین بن علی (ع) به ما آوخت. او با شهادتش در صحرای کربلا این پیام را برای ما به ارمغان آورد که در هر زمانه و عصری حق و باطل در نبردند... پس یک مسلمان واقعی و پیرو دین محمد رسول الله (ص) می‌بایست در هر زمان طرفدار حق و حقیقت باشد.

پس ای مردم بدانید که حق همیشه پیروز است و باطل به مانند کف روی آب نابود شدنی است. اگر چه در مواقعی ممکن است پیروان باطل به ظاهر از شما قوی‌تر به نظر برسند و برای مدت زمان کوتاهی بر شما پیروز شوند لیکن شما می‌توانید با ایثار خون سرختان، پیروان باطل را در دریای خونتان غرق کرده و پیروزی نهایی را به ارمغان آورید.

ای عزیزان! کمی به خود آیید و در کارها و اعمالتان به دقت بنگرید و دست از نق زدن و مخالفت خود بردارید و چشم های‌تان را باز کنید.

ای امت سلحشور! از روحانیت اصیل و مبارز در خط امام پشتیبانی کنید، چونکه پرچم دار این انقلاب اسلامی یک روحانی عالی مقام، فقیه گران قدر امام امت می‌باشد. این روحانیت در خط امام موتور حرکت این انقلاب بوده و تا موقعی‌که روحانیت مبارز در صحنه می‌باشد، این انقلاب از هر حیله و مکری در امان خواهد بود.

ای دوستان عزیز! سلاح اصلی ما دعا می‌باشد، پس در دعای کمیل و توسل شرکت کرده و نماز جماعت را که حج فقرا می‌باشد هیچگاه فراموش نکنید.

برادران گرامی‌ام! امیدوارم که شما بعد از این سلاح به خون آغشته‌ام را به دست بگیرید و در سنگر آزادگی و مردانگی به جنگ با دشمنان اسلام که مصمم شدند این انقلاب را از بین ببرند، بپردازید.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴