عملکرد فوق‌العاده در انزلی؛ شاگردان زارع به حقشان رسیدند؛

ملوان ۱ - نساجی ۰/مطهری: از باشگاه نساجی می‌خواهم جریمه‌ام کند

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۴۶۸۰۱۰
ملوان با کسب پیروزی شیرین برابر نساجی، به رتبه دهم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کند.
۰
plusresetminus
ملوان ۱ - نساجی ۰/مطهری: از باشگاه نساجی می‌خواهم جریمه‌ام کند
به گزارش بلاغ، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر، تیم فوتبال ملوان در استادیوم مرحوم سیروس قایقران انزلی میزبان نساجی بود و توانست با تک گل سجاد بازگیر از سد حریف خود عبور کند.

در این دیدار، ملوان تیم برتر میدان بود. آنها در نیمه نخست دو بار توسط میلاد جهانی و سهیل فداکار توپ را به تیرک دروازه نساجی کوبیدند. فداکار همچنین در دقیقه 37 با حقیقی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

ملوان در نیمه دوم توانست مزد بازی زیبای خود را بگیرد. پس از اینکه حقیقی یک بار شوت مطلق زاده را برگشت داد، مجددا شوت این بازیکن را به آسمان دفع کرد که توپ برابر دروازه خالی به سجاد بازگیر رسید و او توانست به راحتی دروازه را باز کند.

در ادامه بازی نیز باز هم این ملوان بود که کاملا از حریف خود برتر بازی کرد و چند فرصت خوب دیگر را نیز از دست داد تا در نهایت بازی با همان یک گل به سود شاگردان زارع به پایان رسید.

ترکیب ملوان:

رضا حیدری، علیرضا خوش‌کفا، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، صادق بارانی (82- مهدی موقری)، مهران احمدی (82- پدرام قاضی پور)، سجاد بازگیر (72- محمدرضا بردبار)، مسعود زائر کاظمین (41- مهدی مومنی) سهیل فداکار (72- امیر شهیم)
سرمربی: مازیار زارع

ترکیب نساجی:
علیرضا حقیقی، سعید بیگی، امیرمهدی جان‌ملکی، حامد شیری، علی داوران، احمد عبدالله زاده (65- محمد عباسی قادی)، صابر حردانی (90+2: حسن امدادی)، رضا جعفری (65- احسان قهاری)، حسین زامهران (85- عرفان گل محمدی)، آداما نیان، محمد شریفی (85- متین کریم زاده)
سرمربی: حمید مطهری

بهترین بازیکن زمین:
بازیکنان ملوان در این بازی فوق العاده ظاهر شدند. صادق بارانی چند پاس دیدنی را به هم تیمی هایش داد، سهیل فداکار نیز در خط حمله بسیار پرتلاش و البته بدشانس بود، مطلق زاده نیز چند شوت دیدنی را روانه دروازه حریف کرد که یکی از آنها منجر به تک گل بازی شد و بازگیر نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند و همگی از بهترین های میدان بودند.

اتفاق ویژه:
هواداران ملوان پس از 155 روز یک بار دیگر توانستند در استادیوم سیروس قایقران انزلی حضور پیدا کرده و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. حضور آنها برای تیم زارع خوش یمن بود و انزلی چی ها سه امتیاز را در روز پاگشای هوادارانشان به دست آوردند.

*حواشی:

* زمان ورود تیم نساجی به زمین مسابقه برای گرم کردن، هواداران انزلی چی تیم حمید مطهری را تشویق کردند.
* کریم اسلامی به دلیل محرومیت و مهرداد عبدی بخاطر مصدومیت در این بازی حضور ندارند.
* امیرسامان سلطانی داور مسابقه که 27 سال سن دارد، نسبت به برخی از بازیکنان حاضر در میدان از جمله محمدصادق بارانی کوچکتر است.
* وضعیت خط کشی استادیوم سیروس قایقران انزلی نیز در نوع خود جالب است که به نظر می‌رسد خطوط ترسیم شده، کج هستند. ضمن اینکه میله پرچم کرنر که دچار زنگ زدی شده است.

داوری عالی بود و بهانه نمی‌آوریم

حمید مطهری می‌گوید توجیه و بهانه‌ای برای شکست مقابل ملوان ندارد و خود را مستحق جریمه می‌داند.

حمید مطهری، سرمربی نساجی پس از شکست تیمش مقابل ملوان در کنفرانس خبری گفت: تبریک می‌گویم این پیروزی را به تیم خوب و هواداران ملوان. همچنین به گروه داوری، آقای سلطانی و ابوالفضلی تبریک می‌گویم که فوق العاده داوری کردند. به نظرم امیرسامان سلطانی نوید یک فغانی دیگر را به فوتبال ما می‌دهد. من امروز بازی را باختم ولی از ایشان تعریف می‌کنم و نخواستم باختم را توجیه کنم.

او ادامه داد: در نیمه اول سعی کردیم ملوان را کنترل کنیم و در نیمه دوم با تعویض‌ها به آنها ضربه بزنیم که متاسفانه در شروع نیمه دوم گل خوردیم. سعی کردیم فرم بازی‌مان را عوض کنیم و دیدید که تیم بهتری شدیم و موقعیت ایجاد کردیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. شما می‌دانید امروز ۶تا یارم نبودند. اهل بهانه گیری نیستم ولی کریم اسلامی، ایوب کلانتری و احمد موسوی سه محرومم بودند. مهرداد عبدی، علی شجاعی و علی ابراهیمی نیز سه مصدوم من بودند. با اینکه تعداد زیادی از نفراتم را نداشتم با پتانسیل و نفراتی که داشتیم در نیمه دوم تیم بهتری شدیم‌.

مطهری افزود: من از باشگاه خودمان می‌خواهم که اولین نفر من را جریمه کند چون مستحق این جریمه هستیم و هیچ بهانه‌ای ندارم. خودم از مدیرعامل محترم‌مان درخواست می‌کنم که ما را جریمه کنند و خودم نفر اول هستم.

مطهری در مورد هواداران‌شان گفت: تشکر بعدی‌ام از هواداران‌مان است و دست‌شان را می‌بوسم. از هواداران نساجی عذرخواهی می‌کنم مخصوصا آنهایی که امروز در ورزشگاه تیم‌شان را حمایت کردند.

سرمربی نساجی در خصوص علت نتایج اخیر نساجی بیان کرد: علت خاصی ندارد. خودم موشکافانه عملکردمان را بررسی می‌کنم. اگر نساجی فرم فوتبالش بد بود جای نگرانی داشت ولی می‌بینید که تیم رو به جلویی هستیم. این‌ها یک مقدار موضوعات ذهنی است و باید ذهن‌مان برنده خواه باشد. موضوع خاصی نیست و پیش می‌آید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴