تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۴۶۷۹۹۵
امام جمعه بابل گفت: امروز وظیفه همه ما است که با جهاد تبیین انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کرده و دستاوردهای آن را نمایش دهیم.
۰
plusresetminus
دستاوردهای انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین به نمایش بگذاریم
به گزارش بلاغ،  حجت الاسلام مجتبی روحانی درمراسم افتتاحيه ویژه برنامه های دهه فجر در مدرسه علمیه خاتم الانبیا ضمن گرامیداشت ایام مبارکه دهه فجر اظهار کرد: انقلابی پربارتر از انقلاب اسلامی ایران در جهان شکل نگرفته است ونکته‌ی قابل توجه این انقلاب که آن را از دیگر انقلاب‌های سراسر جهان متمایز می‌نماید ، ایجاد دگرگونی بزرگ در سطح سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بوده است که باعث ایجاد تاثیرات عمیقی در سطح جهانی شده است وملت عزیزمان تنها ملتی است که در مقابل ظلم وفساد ایستادگی کرده است.
 
 امام جمعه بابل دهه فجر را فرصت مناسبی برای مسئولان و افرادی که دارای تریبون به اشکال مختلف هستند دانست و گفت:‌ خدمات و پیشرفت‌هایی که انقلاب برای کشور ما به ارمغان آورده است باید برای مردم کشورمان بازگو شودتا مردم نیزبا دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: دشمن در صدد کتمان و تحریف حقایق انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است،وقصد دارد با بزرگنمایی مشکلات وبزک کردن تاریخ کریه گذشته وهمچنین تحلیل غلط از وضع موجود جوانان این مرز وبوم را گمراه سازد.
 
امام جمعه بابل با بیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی باید با آگاهی بخشی و «جهاد تبیین» توطئه‌های دشمن را خنثی سازند؛ تصریح کرد: مسئولان باید مسائل سیاسی را برای جوانان و مردم تبیین و دشمنی‌های استکبار و غرب و تاریخ جنگ‌های صلیبی را که علیه مسلمانان به راه انداختند، را برای مردم بیان کنند.
 
روحانی ادامه داد : نوجوانان و جوانان امروز واقعیت‌های تاریخی و قبل از انقلاب را به خوبی درک نکرده اند و به همین دلیل دشمنان انقلاب با ابزار رسانه و تبلیغات وسیع در فضای مجازی به دنبال تطهیر رژیم پهلوی در اذهان مردم به ویژه جوانان هستند و با سیاه نمایی گسترده حقایق را وارونه جلوه می‌دهند.
 
وی در پایان گفت: انقلاب اسلامی هم نتیجه تبیین گسترده و عمیق بود که در جامعه شکل گرفت. حضرت امام رحمةالله‌علیه حقایق کشور و اسلام را تبیین کرد و واقعیاتی را که در رژیم پهلوی اتفاق می‌افتاد و آن‌ها مخفی می‌کردند، مورد روشنگری قرار داد؛ بنابراین، تبیین مبنای تفکر انقلاب اسلامی و امتداد آن است؛ یعنی اگر بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند، این حرکت بدون حضور مردم ممکن نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰