تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۶۷۹۸۶
سرمربی نساجی معتقد است نباید با مصاحبه‌ها شرایط قضاوت را برای داوران سخت کرد.
۰
plusresetminus
مطهری: این همه جنگ و حاشیه قشنگ نیست/غیبت بهترین پنالتی‌گیر لیگ در دربی شمال
به گزارش بلاغ، حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ملوان انزلی بیان کرد: وظیفه خودم می‌دانم به نمایندگی از باشگاه نساجی مازندران مراتب تسلیت خود را بابت حادثه تلخ زلزله خوی خدمت بازماندگان ابراز کنم. این حادثه تعدادی از هموطنان‌مان را داغدار کرد و اندوه فراوان در دل‌هایمان جاری ساخت و هیچ کلامی توصیف‌گر آلام بازماندگان نیست. ضمن ابراز همدردی با این عزیزان و آرزوی سلامتی برای آسیب دیدگان، ما هم همدرد، هم‌بغض و کنار داغ‌دیدگان هستیم.

وی ضمن تعریف و تمجید از اسطوره فوتبال انزلی و گیلان، یادآور شد: خدا شادروان سیروس قایقران را رحمت کند که خیلی چیزها از آن مرحوم یاد گرفتم. در تیم کشاورز هم‌بازی و مربی من بود و هر موقع وارد انزلی می‌شوم، یاد آن مرحوم می‌اُفتم که برند معرفت و جوانمردی بود. از لحاظ فنی هم یک چهره استثنایی و ستاره‌ای بی‌بدیل در تاریخ فوتبال ایران بود. روحش شاد و جایش همیشه سبز.

سرمربی نساجی مازندران در خصوص بازی که از آن به‌ عنوان دربی شمال کشور یاد می‌شود، ابراز کرد: این بازی دربی شمال نیست، بلکه بازی دو نماینده فوتبال شمال کشور است که همیشه رابطه خوبی با یکدیگر داشته‌اند. هواداران نساجی در قائم‌شهر، ملوان را تشویق کرده‌اند و بالعکس در انزلی همین اتفاق برای نساجی افتاده است؛ بنابراین یک رقابت ۹۰ دقیقه‌ای داریم و قبل و بعد از این ۹۰ دقیقه رفیق و دوست قابل احترام هم هستیم.

مطهری در مورد تیم ملوان و بازی با این تیم اظهار کرد: ملوان با سرمربی جوان و زحمت‌کش خود،  مازیار زارع عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و تیم قابل احترامی نشان داده است. امیدوارم دو تیم یک بازی جذاب و تماشاگر پسند ارائه دهند و مردم گیلان و مازندران از تماشای آن لذت ببرند.

وی در پایان در مورد داوری دیدار با ملوان انزلی نیز گفت: به نظر من هم داوری و هم فوتبال ایران نیاز به آرامش دارد. ما فوتبال بازی می‌کنیم که لذت ببریم و شادی و نشاط تولید کنیم. این همه جنگ، جدال و درگیری و حاشیه قشنگ نیست. داوران هم جزو همین فوتبال هستند و باید دقت کنیم که با مصاحبه‌های خودمان آن‌ها را تحت فشار نگذاریم. داوران هم مثل ما مربیان و شاید هم بیشتر نیاز به آرامش دارند تا راحت‌تر سوت بزنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران پس از سپری کردن دیدار مقابل سپاهان، امروز در مسابقه‌ای خارج از خانه به مصاف ملوان انزلی می‌رود تا دربی شمالی‌های لیگ برتر را برگزار کند، اما حمید مطهری امروز نمی‌تواند از کریم اسلامی در خط حمله‌اش بهره ببرد.

کریم اسلامی که یکی از بازیکنان ثابت نساجی در این فصل بوده و نمایش تاثیرگذارش در خط حمله این تیم کاملا به چشم آمده، در دیدار مقابل سپاهان یک اخطار دریافت کرد تا مسابقه حساس برابر ملوان انزلی را به دلیل چهار کارته شدن از دست بدهد.

مهاجم با تجربه نساجی مازندران که در این فصل 3 گل به ثمر رسانده، 5 پنالتی گرفته و یک پاس گل داده، در دیدار رفت که مقابل ملوان انزلی به تساوی دو بر دو رسیدند، گل اول تیمش را به نام خود ثبت کرد ولی حالا نمی‌تواند در بازی برگشت شاگردان حمید مطهری را همراهی کند.

کریم اسلامی که در دیدار اخیرشان مقابل سپاهان علی‌رغم مهار و یارگیری جدی مدافعان حریف توانست دو موقعیت داشته باشد و خطر ساز ظاهر شود، امروز در لیست بازیکنان تیمش برابر ملوان انزلی قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴