کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«فجر علویان»/۱۶

اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه دهه فجر در آمل

12 بهمن 1401 ساعت 3:14

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل از اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه در دهه فجر در این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ؛عابدین داغمه‌چی در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهدای جنگل سپاه ناحیه آمل با محوریت دهه فجر برگزار شد، گفت: شعار امسال ایام دهه فجر ایران استوار، ۴۴ سال افتخار است.

وی جهاد تبیین را اولویت برنامه های دهه فجر خواند و اظهار کرد: از مهم ترین کارهایی که در برنامه‌های خود در نظر داریم بیان دستاوردها و خدمات و زحماتی است که در این ۴۴ سال انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل از اجرای بیش از ۹۰۰  برنامه در دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: به همت فرمانده هان پایگاه حوزه مقاومت و بسیج اقشار و همچنین پایگاه ها بسیج بیش از یک برنامه برگزار خواهند کرد.

وی با بیان اعزام راهیان نور در مناطق جنوب، عنوان کرد: چهار دستگاه اتوبوس راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی و جنوب اعزام شدند و استقبال خوبی داشتیم.

داغمه‌چی ادامه داد: در نخستین روز دهه فجر، زنگ انقلاب در یکی از مدارس و رژه خودرویی در آمل و شهرهای امامزاده عبدالله، دابودشت خواهیم داشت و همچنین حوزه های مقاومت نیز جداگانه در رژه در روستاها برگزار می کنند.

وی از دیگر برنامه ها عنوان کرد: بسیج جامعه کشاورزی در طرح همگام با کشاورز اکیپ های چند نفره برای مبارزه با بیماری های دام وواکسینه کردن طیور به صورت رایگان اعزام شدند و همچنین ۱۰ گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان به ویزیت بیماران می پردازند.

داغمه‌چی از افتتاح نخستین مرکز مشاوره نفس در مازندران خبر داد و تصریح کرد: این مرکز تنها مرکز در شمال کشور است که مادرانی که به خاطر شرایط خاص، مشکلات اقتصادی، پزشکی و ... اقدام به سقط جنین می کنند، در این مرکز مشاوره داده خواهند شد  و بخصوص در شرایطی که از لحاظ جمعیتی دچار مشکل هستیم می تواند راه حل خوبی باشد.

وی به افتتاح خانه محروم در دهه فجر اشاره کرد و افزود: دو خانه محروم و یک مرکز بهزیستی و همچنین دو گلزار شهدا افتتاح خواهد شد و در بستر اشتغال زایی ۲۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی افتتاح می شوند که بیشتر تمرکز ما  در اشتغال خانگی است و از ۵ میلیون تا ۱۵ میلیون وام خواهیم داد و در مجموع این افتتاح ها یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل از دیگر برنامه های دهه فجر، خاطرنشان کرد: در بحث بصیرتی، هادیان سیاسی در مدارسف دانشگاهها به تبیین می پردازند، در فضای مجازی مسابقه عکس با قهرمانان انقلاب برگزار خواهد شد، جشن تکلیف برای دختران و از کارگاه های تولیدی بازدید خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جشنواره سرود استان مازندران به مدت دو روز در امل برگزار خواهد شد که ۲۲ گروه در این جشنواره از کل استان شرکت کردند و قرار است در چند نقطه از این شهرستان اجرا داشته باشند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 467969

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467969/اجرای-بیش-۹۰۰-برنامه-دهه-فجر-آمل

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com