تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۴۶۷۹۶۳
سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشور در مورد برنامه‎های تمرینات، گفت: برنامه تیم ملی والیبال بزرگسالان برای دهه سوم فروردین ۱۴۰۲ تنظیم شده است.
۰
plusresetminus
برنامه‌ریزی تمرینات تیم ملی والیبال برای دهه سوم فروردین
به گزارش بلاغ، بهروز عطایی پس از پیروزی شیرین سه بر صفر مقابل شهرداری ارومیه، اظهار کرد: دو تیم بازی خوب و منسجم را به نمایش گذاشتند هرچند معتقدم شهرداری ارومیه دور برگشت لیگ را بسیار متفاوت آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه ارومیه شهری غنی از والیبال است و در والیبال کشورمان ریشه دارد، افزود: هر تیم از ارومیه در لیگ برتر برای مدعیان خطرناک است، بازی سختی مقابل نماینده ارومیه داشتیم و به بازیکنان اهمیت بازی را گوشزد کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران بیان کرد: بازیکنان لبنیات باتجربه‌تر و کم‎اشتباه‏‌تر ظاهر شدند ولی با دریافت‎های سالم و بدون نقص بسیار توانمند ظاهر شدیم تا توپ و میدان را در اختیار بگیریم.

وی با بیان اینکه دو تیم والیبال قابل قبولی را به نمایش گذاشتند، گفت: باید لیگ را با بازی‌های باکیفیت در صحت و سلامت بازیکنان به پایان برسانند.

عطایی با اشاره به اینکه والیبال ملی‎ کشورمان ایران با والیبال شهرهای آمل، ارومیه و گنبد عجین است، یادآور شد: هر زمان ارومیه و شهرهای والیبالی بازیکنان خوب معرفی کردند تیم ملی بسیار خوبی داشتم البته ارومیه از پایگاه‎های والیبال کشور است و در زمینه تیمداری خوب عمل می‎کند بنابراین مردم ارومیه حق دارند تا والیبال‎شان به قهرمانی کشور برسد.

وی در مورد برنامه‎های تیم ملی والیبال، خاطرنشان کرد: برنامه تیم ملی والیبال بزرگسالان به بعد عید نوروز ۱۴۰۲ و دهه سوم فروردین موکول می‌شود همچنین با پایان لیگ برتر آنالیز کامل از این رویداد مهم داریم و بازیکنانی که می‎توانند به تیم ملی کمک کنند را به جمع ملی‌پوشان اضافه می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷