معاون عمرانی استاندار مازندران:

ساماندهی ۶۸ درصد گلزار و مزار شهدای مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۶۷۹۵۷
معاون عمرانی استاندار مازندران، گفت: کار ساماندهی ۶۸ درصد از گلزار و مزار شهدای استان، به پایان رسیده است؛ گفت: ساماندهی ۹۷ گلزار و ۸۹۳ مزار شهدای مازندران را در دست اقدام داریم.
۰
plusresetminus
ساماندهی ۶۸ درصد گلزار و مزار شهدای مازندران
به گزارش بلاغ؛ رضا علیخانی در نشست ساماندهی گلزار و مزار شهدای مازندران،  با بیان اینکه در استان یک‌هزار و ۵۸۷ گلزار و ۱۰ هزار و ۲۲۷ مزار شهدا داریم، اظهار کرد: تاکنون یک‌هزار و ۴۰۷ گلزار و ۶ هزار و ۷۶۹ مزار شهید در مازندران معادل ۶۸ درصد ساماندهی شده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی همه گلزار و مزار شهدای گرانقدر مازندران در دستور کار قرار دارد و تا پایان یافتن آن، تمامی دستگاه‌های اقدام کننده مکلف به اجرای دقیق و سریع هستند؛ افزود: ساماندهی ۹۷ گلزار و ۸۹۳ مزار شهدای مازندران را در دست اقدام داریم.

معاون عمرانی استاندار مازندران، یادآور شد: طرح های ساماندهی در دست اجرا ۸ درصد را شامل می‌شود و با اتمام آنها، ساماندهی کل گلزار و مزار شهدای استان به ۷۶ درصد می‌رسد.

علیخانی تعداد گلزار باقی مانده برای ساماندهی را ۴۴۳ و تعداد مزار شهدای گرانقدر را دو هزار و ۵۶۵ مزار اعلام و تصریح کرد: ۲۴ درصد از کل گلزار و مزار شهدای استان برای ساماندهی باقی مانده است که به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: حفظ ارزش و آرمان‌ها وظیفه همه مدیران است و به شهدا بدهکار هستیم و ساماندهی مزار آنها کمترین خدمت در حق شهدا است که جان خود را برای حفظ انقلاب نثار کردند.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: اصلی ترین وظیفه ما نسبت به شهدا حفظ یاد و نام آنها است و باید ادامه دهنده راه شهدا که راه ایمان و تعهد به ولایت فقیه است، باشیم.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴