تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۰
کد مطلب : ۴۶۷۹۵۰
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از بهره‌برداری ۲۱ پروژه عمرانی این اداره کل با اعتباری نزدیک به دو هزار میلیارد ریال در ایام الله دهه فجر خبر داد.
۰
plusresetminus
بهره‌برداری از ۲ هزار میلیارد ریال پروژه راه و مسکن در مازندران
به گزارش بلاغ؛ علی دیوسالار سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام بهره‌برداری از ۲۱ پروژه راه و شهرسازی مازندران با اعتبار حدود ۲ هزار میلیارد ریال اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در مسیر نوینی قرار داده است که حیات اجتماعی و اقتصادی را در فضایی معنوی و روحانی به حرکت وا داشته است.

وی ادامه داد: در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از استعدادهای نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پیدا نموده و فعالیتهای بیشماری در بخش حمل و نقل جاده ای در استان بویژه در دولت سیزدهم، امکانات گسترده ای را برای توسعه سایر بخشها در استان بوجود آورده است.

دیوسالار به بهره برداری از پروژه های عمرانی این اداره کل در ایام دهه فجر اشاره و اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مغتمی برای تجدید بیعت و میثاق با خون شهدا و ایثارگران انقلاب و مقام معظم رهبری است، بیش از ۸۱۲ واحد مسکن و ۶ پروژه در حوزه ساخت و توسعه راهها با اعتباری بیش از ۱۹۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران در خصوص پروژه های راهسازی این اداره کل افزود: تکمیل شبکه راهها در شتاب بخشیدن به توسعه موثر بوده و سرمایه گذاری در این زمینه از جمله سرمایه گذاری زیربنایی محسوب می گردد. از این رو این اداره کل در این ایام، ۶ پروژه در حوزه ساخت و توسعه راهها از جمله بهسازی و آسفالت محور بهنمیر به زاغمرز، احداث باند دوم بهشهر به زاغمرز بطول ۲/۵ کیلومتر، بهسازی و آسفالت راههای ارتباطی شهرستان آمل، تعریض جاده بابل به شیرگاه، تکمیل و تعریض پل رودخانه ای عبداله آباد در محور نور و تکمیل پل انگتارود در محور نور-چمستان –آمل را با اعتباری بالغ بر ۵۳۳ میلیارد ریال به بهره برداری برساند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران به پروژه های افتتاحی در بخش مسکن اشاره و اظهار داشت: یکی از نیازهای مهم برای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه ایجاد یک سیستم کارآمد شهری در تمامی ابعاد بوده که در این میان نقش مسکن به عنوان سرپناه برای هر انسانی در این جوامع می تواند نقش موثر و تعیین کننده ای داشته باشد.

وی یادآور شد: در این ایام بیش ۸۱۲ واحد مسکن در مازندران با اعتبار ۱۴۳۰ میلیارد ریال در شهرستانهای ساری-چالوس –شیرگاه-نکاء-رامسر و فریدونکنار به بهره‌برداری می رسد.

دیورسالار خاطر نشان کرد: در این ایام ۶ پروژه به استعداد ۱۱۳۰ واحد مسکونی در شهرهای گلوگاه- نکا- کیاکلا- بابل- بابلسر و چالوس گلنگ زنی و عملیات اجرای آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷