کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

انتصاب مدیران براساس خدمات شایسته‌ به مردم باشد/جهاد تبیین بهترین راه مقابله با جنگ شناختی دشمن

11 بهمن 1401 ساعت 8:30

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتصاب مدیران، تشویق‌ها و رتبه‌بندی‌ ادارات براساس خدمات بهتر و شایسته‌تر به ارباب رجوع و مردم صورت گیرد.


به گزارش بلاغ؛ آیت‌الله سیدصادق پیشنمازی در همایش تحقق دولت اسلامی که با حضور فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج ادارات کل استان برگزار شد به تشریح کارزار شناختی دشمنان انقلاب علیه ملت ایران در این برهه زمانی پرداخت و اظهار کرد: جنگ شناختی جنگ افکار و اذهان برای ایجاد باور است و بهترین راه مقابله با آن تبیین، تنویر و اقناع افکار عمومی ست.

وی افزود: در اولین مرحله جنگ شناختی،  شناخت به خود،  به توانایی‌ها و باورمندی فردی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: انسان بر اساس شناخت‌اش حرکت می‌کند و هر چه شناخت‌اش درست‌تر باشد، مسیر حرکت او به سعادت و خوشبختی به درستی سوق داده خواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در کشور امارات، با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: در جهاد تبیین باید علاوه بر اینکه از کلیات پرهیز کرد، به موضوعات تخصصی و رفع ابهامات نیز پرداخت.

پیشنمازی ادامه داد: در این راستا می‌بایست از مواضع مثبتی که حریف از ما بیان می‌کند بهره ببریم و توانایی‌های پهپادی، موشکی و دفاعی و نیز علوم نوین پزشکی مانند نانو را در این راستا تقویت کنیم.
 

وی تصریح کرد: ارائه خدمات و حل مشکلات مردم در ادارات و سازمان‌ها به گونه‌ای که انتصابات،  تشویقات و رتبه بندی‌ها بر اساس خدمات بهتر و شایسته‌تر به ارباب رجوع و مردم صورت گیرد نیز گونه‌ای از جهاد تبیین در این حوزه است.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اعلام کرد: جهاد تبیین سبب هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات و صرفه جویی در وقت و نیز مانع از هزینه‌های هنگفت، تخلفات اداری،  بی قانونی،  امضاهای طلایی،  مفسده‌های اداری،  دلالی و گلوگاه های فساد می‌شود. 

نماینده مقام معظم رهبری در کشور امارات، گفت: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای تحقق جهاد تبیین، باید در ساختارها بازنگری اساسی صورت بپذیرد. 

پیشنمازی متذکر شد: حاکم بودن خلق و خوی اسلامی و اخلاق مداری و ارائه مشورت‌های درست و دلسوزانه در تمامی سطوح و لایه‌های خدمتی نظام اداری و حاکمیتی، از دیگر ثمرات جهاد تبیین به شمار می‌آید.

به گزارش بلاغ، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و در راستای سلسله نشست های جهاد تبیین در دهه پنجم انقلاب اسلامی،  همایش تحقق دولت اسلامی با حضور فرماندهان و اعضای شورای پایگاه های بسیج ادارات کل با سخنرانی آیت الله پیشنمازی نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری به میزبانی سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در سالن همایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467933

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467933/انتصاب-مدیران-براساس-خدمات-شایسته-مردم-باشد-جهاد-تبیین-بهترین-راه-مقابله-جنگ-شناختی-دشمن

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com