تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۶۷۹۳۱
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت مردمی کردن جشن یوم الله ۲۲ بهمن امسال گفت: امسال باوجود خیال خام دشمن همه مردم و احزاب و جریان‌ها باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری بسیار جانانه داشته باشند.
۰
plusresetminus
ضرورت مردمی‌کردن جشن یوم‌الله ۲۲ بهمن/بعد تبلیغات و رسانه را جدی بگیریم
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در نشست مشترک کمیته‌های تخصصی استان و مسئولین ستاد دهه فجر شهرستان‌ها، ضمن تبریک اعیاد مذهبی و انقلابی پیش رو و ماه مبارک رجب، اظهار کرد: میلاد مولود کعبه حضرت امیرالمومنین (ع)، دهه مبارکه فجر و خجسته میلاد امام جواد (ع) را گرامی میداریم و تبریک عرض میکنیم.

وی افزود: خوشبختانه در ستاد دهه فجر شهرستان‌ها موجی آفریده شده که ان‌شالله به ایجاد موج مردمی در همه ایام به‌ویژه یوم الله ۲۲ بهمن بی‌انجامد.

محمدی لایینی تاکید کرد: امسال  شاید از دو جهت برای ما حضور گسترده بانشاط مردمی مهمتر از هر سال دیگری باشد، یکی اینکه در ایام پس از کرونا قرار داریم و می‌طلبد که هم به شکرانه برطرف شدن این بلای عظیم و هم از آن جهت که با این اغتشاشات دشمنان شاید فکر کردند که مردم ایران از ابعاد انقلابی، سیاسی و اجتماعی می‌خواهند فاصله بگیرند و بی تفاوت باشند، توجهمان بیشتر باشد، چرا که امسال علیرغم این نگاه دشمن همه مردم و احزاب و جریان‌ها باید حضوری بسیار جانانه و انبوه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دشمنان آنطرف آب نشسته هستند و به چند تن از فریب‌خوردگان دستور می‌دهند و اینها هم یک سری عکس‌ها و فیلم‌های دروغ و پوچ می‌گیرند به آنطرف میفرستند، آنها هم فکر می‌کنند اینجا خبری است.

این مسئول با اشاره به بازگشت امام راحل که با هشدار به ایشان و احتمال خطر جانی همراه بود گفت: الان هم کسانی که آنطرف آب نشسته اند بیایند نه اینکه به دیگران پیام بفرستند، اگر انقلابی صورت گرفته بهتر است بیایند، اما خودشان هم میدانند خبری نیست همه اینها یک شعبده‌بازی و صحنه‌سازی همراه با برخی از مظاهر خشونت بوده است.

وی ادامه داد: مردم موضع خودشان را در همه راهپیمایی‌ها و سنگرهای انقلاب کاملا نشان دادند منتها کسانی که نمی‌خواهند ببینند، همیشه خودشان را به خواب می‌زنند، چون خبرگزاری ها و رسانه‌های جهانی دست آنهاست و آنها افکار جهانی را مدیریت و مهندسی می‌کنند؛ لازم است که به‌صورت مکرر حضور میدانی خودمان را در حمایت از ارزشهای انقلاب داشته باشیم.

محمدی لائینی بر تجلیل از شهدای انقلاب در این ایام و مردمی کردن جشن‌ها تاکید و تصریح کرد: البته این با انجام وظیفه دستگاه‌ها منافاتی ندارد، اینکه بگویند بودجه نداریم و آن را صرف تامین مثلا پرچم نکنیم توهین است، می‌طلبد که همه نهادهای مردمی خوشحالی‌های درونی خودشان را هم از مناسبت‌های دینی و هم انقلابی نشان بدهند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما بانیان کار، بستر را فراهم می‌کنیم، گفت: مردم باید حضور پیدا کنند، مسئولان هم باید با عملکرد درست خودشان رضایت‌های مردمی را جلب کنند، پس نقش دستگاه‌های دولتی در جشن‌ها مستقیم نیست بلکه انجام درست کار است، باید نهادهای فرهنگی ما حال و هوای سال‌های ۵۷ را داشته باشند، مردم با یکدیگر احساس محبت و رفاقت داشتند و رقابت‌ها و تعصبات کمرنگ شده بود، وحدت و همدلی موج می‌زد، حال و هوای اعتقاد به ارزش‌های دینی وجود داشت؛ اینها را باید ترویج کنیم تا کسانی که اعتقاداتشان ضعیف است به ایثارهای خانواده‌های شهدا و خواست عمومی احترام بگذارند.
 

این مسئول یادآور شد: باید کاری کنیم که اهداف انقلاب پیاده شود، انقلاب، انقلاب محرومان است اما قرار نیست محروم و فقیر داشته باشیم، شعار ما شعار کفاف و عفاف است، این حکومت حکومت عدل علی (ع) است، آرمان‌های انقلاب باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، پیشرفت و رشد از جمله دستاوردهای این انقلاب اسلامی است، ما از نظر کسب رتبه‌های جهانی در بسیاری از سطوح علمی پیشرفت داشتیم و جزو رتبه هفت الی هشتم در دنیا قرار داریم، اینها چیزهایی نیست که بتوانیم چشم‌های خودمان را رویش ببندیم.

محمدی لایینی با بیان اینکه خدمات باید بازگو شود؛ اینکه اهداف انقلاب چه بود باید بازگو شود، تاکید کرد: در بُعد رسانه باید کار کنیم، رسانه فقط تولید محتوا نیست، مهمتر از آن ایجاد رسانه و یک شبکه جهانی است تا بتوانیم تمام مخاطبانی را که توسط چهار پنج خبرگزاری بزرگ دنیا خوراک دریافت می‌کنند با آن‌ها ارتباط داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اذعان داشت: ارتباط با اقشار مختلف مردم مهم است، بعد تبلیغات و رسانه را خیلی خیلی باید جدی بگیریم، امیدواریم که امسال بتوانیم یک یوم الله ۲۲ بهمن صد در صد باشکوه آنطور که شهیدان میخواهند و همچمین ماه رجب و شعبان باشکوهی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴