کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران اعلام کرد:

۳۰ مصوبه با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان دستاورد سفر به سیمرغ

10 بهمن 1401 ساعت 13:34

استاندار مازندران گفت: سفر شهرستانی به سیمرغ ۳۰ مصوبه با ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش‌های مختلف این شهرستان به‌همراه داشت. ‎


به گزارش بلاغ، سیدمحمود حسینی پور در جلسه شورای اداری شهرستان سیمرغ، اظهار کرد: برای سرمایه گذاری در شهرستان سیمرغ اولویت با سرمایه گذاران بومی است.

وی ادامه داد: با ارایه طرح های خوب سرمایه گذاران به این مسیر سوق پیدا می کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: برای جذب سرمایه گذار باید وقت گذاشت؛ در ضمن باید به جوان‌ها میدان دهیم، آن وقت می توانیم ببینیم که آنها با شور و هیجانی که دارند چه تحولاتی رقم می زنند.

حسینی پور افزود: مناطق مختلف مازندران خود به تنهایی ظرفیت های خوبی دارند و باید اهالی هر منطقه با حمایت دولت راسا برای بالفعل کردن این مزیت ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: به پشتوانه ظرفیت و پتانسیل های موجود مازندران در سخنانی به رییس جمهور اعلام کردم آن زمان نزدیک است که مازندران به درآمدزایی می رسد و دیگر بی نیاز دریافت اعتبار دولتی خواهد بود.

رییس شورای اداری استان مازندران گفت: از ظرفیت سه بندر استان به خوبی استفاده نشده است و تنها به واردات گندم خلاصه شده بود اما امروز مسیر مرکبات مازندران از طریق دریا رقم خورده است.

حسینی پور بر راه اندازی صنایع تبدیلی در شهرستان سیمرغ تاکید کرد و افزود: با وجود این زیرساخت فرآورده های شهرستان با بسته بندی های عالی به کشورهای هدف از جمله چین، روسیه و هندوستان ارسال شود.

استاندار مازندران، گفت: برای تحول و انقلاب در حوزه کشاورزی شهرستان سیمرغ همه باید پای کار بیایند و با کشاورزی مبتنی بر دانش بنیان زمینه رشد اقتصادی فراهم‌ می شود.

حسینی پور، بیان کرد: برای پیشرفت شهرستان نیاز است افراد ساکن در شهرستان همدل شوند و این موضوع خیلی کمک کننده است.

وی ادامه داد: میزهای مختلفی باید در این شهرستان فعال شود ولی برای این کار نباید دولتی رفتار کنیم ‌و فرماندار شهرستان فقط نقش هدایت گری ایفا کند و افراد آماده و متخصص همکاری کنند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: تاسیس شهرستان سیمرغ مرهون و مدیون سرلشکر کشوری است و باید حرمت داری شود و نباید این شهرستان با معضل و ناهنجاری زباله در ورودی مواجه باشد.

حسینی پور افزود: میز پسماند با مدیریت معاون عمرانی استاندار مازندران تشکیل شود و شهرداری شهر نیز ارایه خدمات به شهروندان و پاکسازی محیط شهری را مدنظر قرار دهد.

وی ادامه داد: در حوزه مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، طرح هایی از گذشته در شهرستان باقی مانده است ‌و باید به اتمام برسد.

نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: تمام روستاییان شهرستان باید صاحب خانه شوند و بستری ایجاد کردیم که افراد جامانده در طرح مسکن ملی ثبت نام کنند.

حسینی پور افزود: از این طریق نهضت صاحبخانه شدن تمام مردم سیمرغ رقم می خورد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467928

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467928/۳۰-مصوبه-اعتبار-۱۲۰-میلیارد-تومان-دستاورد-سفر-سیمرغ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com