کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کل دادگستری مازندران عنوان کرد:

تشکیل پرونده قضایی برای داروخانه متخلف در آمل/دستگاه قضا بدون اغماض برخورد می‌کند

9 بهمن 1401 ساعت 18:30

رئیس کل دادگستری مازندران از پلمب یک واحد داروخانه در آمل به‌خاطر کشف حجاب‌ و بی‌احترامی به مشتری خبر داد و گفت: برای این واحد صنفی پرونده قضایی تشکیل شد.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه در آمل نسبت به روحانی آمر به معروف که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود،  داروخانه با  دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.

رئیس شورای قضائی استان در ادامه بیان داشت: بر اساس دستورات قضایی صادره این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد. با توجه به تشکیل پرونده قضایی برای این واحد صنفی متخلف، بدون شک با متخلفین آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً دستگاه قضایی با صنوفی که با اقدامات خود به حوادث و نا آرامی های اخیر دامن زده و با معاندین همراهی کنند و ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467904

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467904/تشکیل-پرونده-قضایی-داروخانه-متخلف-آمل-دستگاه-قضا-بدون-اغماض-برخورد-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com