تاریخ انتشاريکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۶۷۹۰۲
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر گروه‌های ویژه تبیین‌گر برای تشریح جنگ ترکیبی دشمن و دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب راهی مناطق محروم و روستایی مازندران خواهند شد.
۰
plusresetminus
اعزام گروه‌های تبیین‌گر به مناطق محروم و روستایی در دهه فجر
به گزارش بلاغ، روح‌الله سلگی در جمع تبیین‌گران وقایع انقلاب مازندران اظهار کرد: جهاد تبیین راهبرد مدیریتی برای غلیه بر هجمه وسیع فرهنگی غرب است.

وی با اشاره به دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تحول شگرفی داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تقابل جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی را واقعی و ناشی از رویکرد فرهنگی و استعماری غرب دانست و افزود: ما در زمینه فرهنگی با اتکا به مبانی اعتقادی و فکری انقلاب اسلامی مطالبه گرو پیشتاز هستیم.

سلگی لزوم سرمایه‌گذاری برای استحکام بنیان‌های فرهنگی انقلاب اسلامی در برابر نظام سلطه بین‌الملل را خواستار شد و افزود: سرمایه‌گذاری برای تقویت سامانه‌های فرهنگی کشور موجب خنثی‌سازی توطئه‌ها و ترفندهای استکبار علیه ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اظهار اینکه پروژه جدید استکبار در نظام بین‌الملل ، ایران هراسی است افرود: دولت سیزدهم با تعامل و هم‌افزایی بین‌المللی و مشارکت در سازمان های هماهنگی جهانی و منطقه ای این حربه استکباری را ناکام گذاشت.

معاون استاندار مازندران گفت: تقویت امید و اتحاد و انسجام ملی راهبرد عملی در مواجه با پروژه های تفرقه افکنانه معاندان است.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ ترکیبی استکبار نیازمند آرایش جدید است، افزود: همه ارکان کشور و دستگاه‌های حاکمیتی باید با توجه به شرایط پیچیده کنونی اعتلای کشور در ابعاد گوناگون را هدف بگیرند.

سلگی نقش تبیین گران جهادی در افزایش سرمایه اجتماعی را مهم و تاثیرگذار دانست وافزود: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گروه‌های ویژه تبیین گر برای تشریح جنگ ترکیبی دشمن و دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب راهی مناطق محروم و روستایی مازندران خواهند شد.

 وی تصریح کرد: پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در گرو عزم جهادی مسئولان و حمایت همه جانبه مردم است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴