تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۴۶۷۸۶۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود گفت: ۱۶ مسجد و اماکن مذهبی این شهرستان آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هستند.
۱
plusresetminus
برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ۱۶ مسجد و اماکن مذهبی شهرستان میاندورود
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام ابوذر کاظمیان امروز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فرا رسیدن حلول ماه رجب المرجب و  نزدیک شدن به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف و با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای باشکوه برگزار شدن این مراسم ، اظهار داشت: یکی از مهم ترین رویش های معنوی در جامعه برگزاری مراسم معنوی اعتکاف است .

وی در ادامه با اشاره به استقبال کم نظیر جوانان و نوجوانان در این مراسم معنوی در سال های بعد از انقلاب اسلامی بویژه در سال های اخیر ، افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی این مراسم در هر سال باشکوه تر و با حضور همه اقشار جامعه بویژه جوانان و نوجوانان برگزار می شود .

کاظمیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت ها و وجود مساجد و اماکن مذهبی شهرستان میاندورود ، خاطر نشان کرد: مراسم معنوی اعتکاف در 16مسجد شهرستان و روستاهای اطراف این بخش برگزار می شود که در حال بررسی برای ایجاد افزایش بیشتر مساجد و مشارکت مردم بویژه حضور دهه هشتادی ها در این مراسم معنوی هستیم .

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میاندورود در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دانش آموزی در این شهرستان ، تاکید کرد: با توجه به تقارن این مراسم معنوی با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ، باید از ظرفیت های این مراسم در راستای معرفی دستاوردهای مهم و کم نظیر انقلاب اسلامی و رهنمودهای رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله الظعمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) با محوریت جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی بهره گرفت و مبلغان باید از این ظرفیت مهم حداکثر استفاده را ببرند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴