تاریخ انتشارجمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۶۷۸۴۵
مدیر حوزه علمیه خواهران فریدونکنار از برگزاری کارگاه استانی عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد و از کم‌کاری برخی مسئولان نسبت به این دوره انتقاد کرد.
۰
plusresetminus
برگزاری کارگاه ۳۰۰ نفره عفاف و حجاب در فریدونکنار/انتقاد از کم‌کاری برخی مسئولان!
به گزارش بلاغ، منیره السادات کامرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری کارگاه طلایه‌داران عفاف و حجاب در فریدونکنار اظهارکرد: کارگاه مهارتی تربیتی مربی عفاف و حجاب با عنوان آرامش در زندگی عفیفانه به صورت استانی و با میزبانی مدرسه علمیه خواهران حضرت آمنه(س) فریدونکنار از روز پنجشنبه ششم بهمن آغاز و تا پایان روز جمعه ادامه دارد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه، خاطرنشان کرد: نخستین هدف برگزاری این کارگاه لبیک به فرمان جهاد تبیین در زمینه حفظ حریم امنیت روانی و اخلاقی خانواده است.
مدیر حوزه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار تصریح کرد: توانمندسازی فعالان حوزه عفاف و حجاب برای پاسخگویی به شبهات، آموزش مهارت ارتباط موثر و شیوه‌های جذب و تبلیغ و کنشگری فعال برای دغدغه مندان انقلاب و مطالبه گران نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه است.

کامرانی با بیان اینکه این دوره با همکاری موسسه فرهنگی هنری خیبر استان البرز برگزار شده است یادآورشد: در این کارگاه که به صورت مقدماتی است ۳۰۰ نفر ثبت‌نام و حضور پیدا کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه سطح حضور در دوره از اقشار و سنین مختلف است، یادآورشد: از شهرستان‌های مختلف مازندران مانند گلوگاه تا رامسر در این کارگاه شرکت کردند.

مدیر حوزه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار گفت: سه کتاب بی‌پرده با حجاب، اصول مواجهه و مناظره و جواهرانه به عنوان مبنای آموزش و تدریس این دوره است.

کامرانی افزود: مدت زمان این دوره ۱۶ ساعت است که پس از پایان کلاس‌ها از افراد شرکت کننده یک آزمون مجازی گرفته می‌شود و قبول شدگان به دوره تکمیلی راه پیدا خواهند کرد.
وی ادامه داد: دوره تکمیلی کارگاه طلایه‌داران عفاف و حجاب در اسفند ماه به صورت مشترک بین شهرستان‌های آمل و فریدونکنار برگزار می‌شود.

مدیر حوزه علمیه حضرت آمنه(س) فریدونکنار با اشاره به اینکه این دوره به‌صورت رایگان برای شرکت کنندگان برگزار شد اظهارکرد: برای هر نفر در این دوره مبلغ ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده که این هزینه‌ها توسط هیچ نهادی تاکنون پرداخت نشده و فقط یک خیّر با ما همکاری داشته تا این برنامه‌ها را بتوانیم برگزار کنیم.

وی با انتقاد از برخی مسئولان فریدونکنار خاطرنشان کرد: درحالی که این دوره به‌صورت استانی برگزار شده و مهمانان ملی در آن حضور دارند اما متاسفانه برخی از مسئولان شهرستان هیچ اهمیتی برای این موضوع قائل نشدند و هیچ همکاری با ما انجام ندادند.

کامرانی در پایان گفت: خروجی و محصول این دوره تربیت مربیانی است که می‌توانند در زمینه عفاف و حجاب پاسخگوی شبهات بوده و همچنین در مقابل افرادی که دچار آسیب اجتماعی بدحجابی شده‌اند رفتار متناسب و صحیح را داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کدوم مسول!!؟ مسولی که دغدغه اش فقط حقوق و پول و کارانه و اضافه کار و... است ؟!! فردی که پسرش رو میبره پیش خودش و براش ۱۲۰ ساعت اضافه کار میزنه اون دغدغه این چیزها رو داره؟؟!
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲