سرپرست اداره کل ورزش مازندران خبر داد:

اجرای بیش از ۱۲۰۰ برنامه دهه فجر در حوزه ورزش و جوانان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۴۶۷۸۲۱
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: بیش از ۱۲۰۰ برنامه در مجموعه ورزش و جوانان استان برای ایام الله دهه فجر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای بیش از ۱۲۰۰ برنامه دهه فجر در حوزه ورزش و جوانان
به گزارش بلاغ، دومین جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر استان مازندران با حضور سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، معاونین اداره‌کل و سایر اعضای کمیته از دستگاه‌های اجرایی مختلف استان، در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برگزار شد.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه با بیان اهمیت پاسداشت دهه مبارک فجر، اظهار داشت : پاسداشت دهه مبارک فجر فرصت بسیار مغتنمی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم ولایت مدار و غیور ایران اسلامی است.

وی افزود: برنامه های دهه فجر با حضور گسترده جوانان با رژه موتوری، حضور در گلزار شهدا به منظور تجدید میثاق و گرامیداشت یاد شهدا آغاز می شود و فجر ۴۴ را با حضور گسترده نهادها و کارکنان ادارات ورزش با قدرت در استان مازندران برگزار می‌کنیم.

عالیشان تصریح کرد: یکی از مهمترین رسالت هایی که بر عهده کمیته های ذیل ستاد گذاشته شده است، بحث تبیین دستاوردها و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پاسخگویی به مردم و پیش بینی برنامه های متنوع با راهبری مردم و توجه به رویکرد مردمی در برنامه هاست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران عنوان کرد: ۱۰ پروژه ورزشی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و بیش از ۱۲۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در شهرهای مختلف استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب ما تنها انقلابی بود که هویت خود را حفظ کرده است اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب باید حفظ و به نسل جوان منتقل شود و اگر انقلاب نمی شد امروز پس از بیش از ۴۰ سال از اسلام چیزی باقی نمی ماند.

عالیشان در پایان اضافه کرد: امیدواریم دهه فجر امسال را با برنامه ریزی و نوآوری در اجرا به ویژه با مشارکت دادن هرچه بیشتر اقشار مردم در این برنامه ها بالاخص جوانان و نوجوانان نسل سوم و چهارم انقلاب، به اجرا درآورده و شاهد هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های دهه فجر امسال باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰