کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا اعلام کرد:

برگزاری جشنواره راهکار‌های تسریع در رفع موانع تولید در مازندران

5 بهمن 1401 ساعت 14:28

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا از اولین جشنواره کشوری راهکار‌های تسریع در رفع موانع تولید در مازندران خبر داد.


به گزارش بلاغ، سید جواد حسینیان در گفتگو با خبرنگار ما از ،اولین جشنواره کشوری راهکار‌های تسریع در رفع موانع تولید در استان مازندران خبر داد وگفت:رفع موانع تولید اولویت امروز کلیه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های کشور و مهمترین هدف برگزاری این جشنواره ارائه راهکار‌هایی در راستای رفع موانع پیش روی تولید و تولیدکنندگان است.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به اینکه محور‌های جشنواره در پنج خوشه صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و صنایع دستی می‌باشد ، افزود: هر فرد می‌تواند در هر دو محور راهکار و یا تجربه خود را برای شرکت در جشنواره ارسال نماید.

به گفته حسینیان محور‌های جشنواره در دو بخش راهکار‌های رفع موانع تولید و بهترین تجربه در رفع موانع تولید است که پس از اتمام زمان جشنواره در دو مرحله استانی (به تفکیک استان ها) و کشوری (محور‌های برگزیده استان ها) داوری شده و به قید قرعه به محور‌های برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی ادامه داد:شرکت کنندگان ،علاقمندان و  کار آفرینان و تولید کنندگان محترم می‌توانند آثار خود در رابطه با موانع موجود در فرایند تولید را به این شماره ۰۹۰۳۵۶۶۴۸۸۸ در نرم افزار ایتا ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با اشاره به اینکه زمان ارسال آثار و شرکت در جشنواره تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۱ است، خاطرنشان کرد:  این جشنواره با همت و مشارکت شرکت پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان، سپاه کربلا استان مازندران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ، حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و پایگاه مقاومت بسیج شهید سلیمانی ذوب آهن سوادکوه برگزار می شود.
 


انتهای پیام/


کد مطلب: 467795

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467795/برگزاری-جشنواره-راهکار-های-تسریع-رفع-موانع-تولید-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com