تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۴۶۷۷۹۴
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز قدرت بازدارندگی ملت ایران بسیار ارتقا یافته و سپاه پاسداران جان‌پناه انقلاب و ولایت است.
۰
plusresetminus
سپاه پاسداران جان‌پناه انقلاب و ولایت است/اقدام اتحادیه اروپا حماقتی که ترامپ سال ۹۸ انجام داد
به گزارش بلاغ، سردار حسین معروفی در همایش حماسه ۶ بهمن آمل در سپاه کربلا ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام هادی (علیه السلام) با اشاره به اینکه باید حماسه ششم بهمن آمل مستند سازی شود، اظهار کرد: عقبه استان مازندران در طول تاریخ قابل قبول و دینی است و همواره نسبت به ائمه اطهار (ع) توجه ویژه‌ای داشتند.

معروفی به  نقش آفرینی مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اشاره کرد و افزود: هوشمندی ملت ایران از برجستگی‌های این کشور و حماسه ششم بهمن مظهر و نماد هوشمندی ملت ایران است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه همه ملت ایران در از بین بردن رژیم فاسد و ظالم نقش داشتند، یادآور شد: بعد از انقلاب دشمن سعی کرد با به راه انداختن جنگ‌های داخلی و سپس جنگ تحمیلی به اهداف و نقشه‌های خود برسد، اما همه اقوام و مذاهب پای دین و انقلاب ایستادند و از آن دفاع کردند.

معروفی با تصریح بر اینکه در جریان بزرگ ۶ بهمن آمل  ملت ایران در مقابل کمونیست‌ها و محاربین ایستادند، گفت: آن‌ها تصور می‌کردند می‌توانند مردم را همراه کنند، ولی عمق ایمان مردم به اهل بیت و ولایت و انقلاب اجازه به آن‌ها نداد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مردم آمل و مازندران در حماسه ششم بهمن بساط فتنه گران را برچیدند خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس هم  ملت ایران با دست خالی در جنگ نابرابر با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) و وحدت ملی پیروز معرکه شد.

معروفی درادامه سخنان خود با بیان اینکه ملت ایران در عرصه‌های مختلف راه خود را از فتنه گران جدا کردند، گفت: دشمن به هیچ وجه نمی‌تواند در اراده فولادین ملت انشقاقی به وجود آورد و راهبرد انشقاق در بین ملت ایران شکست خورده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین  بابیان اینکه انقلاب ایران انقلاب عاشورایی است و طبق فرمایش شهید سلیمانی ما ملت امام حسین (ع) و عاشورا هستیم، افزود: حقیقت انقلاب را در حوادث مختلف از جمله ۲۲ بهمن به نظاره خواهیم نشست.

معروفی  در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حماقت پارلمان اروپا در قراردادن نام سپاه در لیست تحریم اضافه کرد: اقدام اتحادیه اروپا حماقتی بود که سال ۹۸ ترامپ انجام داد، سپاه اگر میخواست از این دسیسه‌ها و دشمنی‌ها عقب بکشد، که دیگر اسمش نیروی جهادی سپاه انقلاب اسلامی نبود، دشمن هرگز در محاسباتش فکر نمی‌کرد که نقشه هایش چنین بی تاثیر بماند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که سپاه سنگر مستحکم انقلاب است، گفت: امروز قدرت بازدارندگی ملت ایران بسیار ارتقا یافته و سپاه پاسداران جان پناه انقلاب و ولایت است.

معروفی با اعلام اینکه سپاه پاسداران عباس انقلاب اسلامی و قدرت ساز برای ملت به شمار می‌رود، گفت: سپاه یعنی حاج قاسم سلیمانی که صاحب مکتب است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴