کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ناکامی اتحادیه اروپا از فتنه اغتشاش/سپاه کربلا تحریم‌شدنی نیست

5 بهمن 1401 ساعت 3:45

اتحادیه اروپا با اقدامی کینه‌توزانه و خصمانه اسامی افراد و نهاد‌های ایرانی را در فهرست تحریم‌های مضحکانه خود قرار داد که در این میان نام سپاه کربلا استان مازندران هم دیده می‌شود.


به گزارش بلاغ، اتحادیه اروپا با اقدامی کینه توزانه و خصمانه اسامی افراد و نهادهای ایرانی را در فهرست تحریم‌های مضحکانه خود قرار داد که در این میان نام سپاه کربلا استان مازندران هم دیده می شود.

 پیش از این سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز از سوی اتحادیه اروپا تحریم شده بود.

در همین رابطه  گفتگویی که با سردار مسلمی در رابطه با تحریم منتشر شده بود، این فرمانده سپاه گفت که  اگر سیاستمداران غربی شبانه روز بنشینند و بسته‌های مضحک تحریمی علیه بنده و یا همکارانم تصویب کنند، اتفاقا موجب رشد و پیشرفت ما در خدمت رسانی به مردم و نظام می‌شوند. مگر ایران در سایه همین تحریم‌ها به قدرت اول منطقه نرسید. ما فقط در مقابل خدا و مردم که صاحبان اصلی نظام و ولی نعمتان ما هستند، پاسخگو هستیم. مردمی که با اعتماد و اطمینان به بنده که لباس سبز خدمت به ملت را پوشیدم، توقع تامین امنیت و کار برای رفع محرومیت دارند. امروزه مردم عزیز کشور به ویژه مردم ولایتمدار مازندران آگاه و با بصیرت هستند و میدانند وقتی سیاستمداران غربی حرف از تحریم می‌زنند، یعنی میخواهند جلوی رشد و اراده مسئولین و جوانان این کشور را سست کنند و افکار عمومی جامعه را دچار یک جو تبلیغاتی و روانی کنند اما باید بدانند با دمیدن به خاکستر تحریم های مضحک، خانه سرد مردم اروپا گرم نمی شود.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد:اتحادیه اروپا که در مذاکرات اخیر با زیاده خواهی خود نتوانسته از ایران امتیاز بگیرد و با توجه به جنگ اوکراین و بحران انرژی در پیش رو، در باتلاق مشکلات فرو رفته است برای درآمدن از این باتلاق بسته‌های تحریمی به بهانه حقوق بشر و حمایت از اغتشاشاگران علیه ایران تصویب کرده است.

سردار مسلمی تاکید کرده بود که این تحریم‌ها نه تنها هیچ اثری در عزم و اراده فرماندهان سپاه به ویژه شخص بنده ندارد بلکه اگر دشمن چنین اقدام کینه توزانه ای را علیه سرباز نظام نداشته باشد، جای سوال است. دشمن کارش دشمنی است و ماهیتش همین است و  این تحریم های مضحک هیچ کارایی ندارد و قدرت ایران، غربی ها را بیچاره کرده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467781

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467781/ناکامی-اتحادیه-اروپا-فتنه-اغتشاش-سپاه-کربلا-تحریم-شدنی-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com