کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اعلام کرد:

تشکیل تیم‌های بازرسی نامحسوس در ادارات کل مازندران/چرخه معیوب بروکراسی اداری نگران‌کننده است

4 بهمن 1401 ساعت 14:18

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از تشکیل گروه‌های بازرسی نامحسوس در ادارات کل خبر داد و گفت: این تیم‌ها بر نحوه رسیدگی به کار مردم در ادارات ‌کل استانی نظارت می‌کنند.


به گزارش بلاغ، روح‌الله سلگی در جریان ملاقات مردمی در استانداری مازندران اظهار کرد: تسهیل امور و تامین حقوق مردم در دستگاه‌ها وظیفه خطیر و محوری مدیران است.

وی با اشاره به مراجعه گسترده مردم به دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: چرخه معیوب اداری و بوروکراسی حاکم بر دستگاه‌های اجرایی نگران کننده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: رعایت حقوق اساسی مردم در دستگاه‌ها منشور اجرایی دولت سیزدهم است.

سلگی با بیان اینکه سرعت رسیدگی به امور مردم در دستگاه‌ها نباید فدای سلامت امور شود، اظهار کرد: تامین رضایت مردم در دستگاه‌های اداری در گرو مراقبت جدی از سلامت رویه‌های اجرایی است.

معاون استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ناراضی تراشی در دستگاه‌های اداری مغایر اهداف و سیاست‌های محوری دولت سیزدهم است.

وی از تشکیل گروه‌های بازرسی نامحسوس در ادارات کل مازندران خبر داد و افزود: این تیم‌ها بر نحوه رسیدگی به کار مردم در ادارات ‌کل استانی نظارت می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآورشد: مدیران دستگاه‌های فعال در زمینه تسهیل امور مردم در مازندران از سوی استاندار تشویق خواهند شد.

سلگی تصریح کرد: پاسداری از حرمت ارباب رجوع در ادارات خط قرمز دولت سیزدهم است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467770

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467770/تشکیل-تیم-های-بازرسی-نامحسوس-ادارات-کل-مازندران-چرخه-معیوب-بروکراسی-اداری-نگران-کننده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com