کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی بابلسر اعلام کرد:

وقوع درگیری منجر به قتل در بابلسر/قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

4 بهمن 1401 ساعت 18:36

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از وقوع درگیری خونین در یکی از خیابان‌های شهر بابلسر، خبر داد و گفت: عامل درگیری منجر به قتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. 


به گزارش بلاغ؛ سیدجعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از وقوع درگیری خونین در یکی از خیابان‌های شهر بابلسر، خبر داد.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیس مبني بر وقوع درگیری و چاقوخوردگی، بلافاصله ماموران انتظامی براي بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، خاطرنشان کرد: با حضور پلیس در محل مشخص شد طی درگیری دو شخص با یکدیگر، مرد 62 ساله بر اثر اصابت ضربات چاقو به شدت مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و فرد ضارب نیز از محل حادثه متواری شد.

افضلی با اشاره به اینکه به علت شدت جراحت ناشی از برخورد سلاح سرد، شخص مضروب بعد بستری در بیمارستان جان خود را از دست داد، عنوان کرد: عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بابلسر با دریافت مشخصات ضارب، بلافاصله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

وی اعلام کرد: ماموران پلیس امنیت با اقدامات فنی و پلیسی متهم که یک جوان 35 ساله بود را کمتر از 24 ساعت دستگیر که وی در تحقیقات اولیه به ارتکاب این بزه با ضربه چاقو اعتراف کرد که علت و انگیزه درگیری در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، اذعان کرد: متاسفانه فقدان مهارت‌های لازم و تصميم گيري در بدترين زمان ممکن يعني عصبانيت، منجر به بروز اين گونه اتفاقات شوم می‌گردد که يک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد ديگر را با آينده ای تاریک و تباه روبه رو می‌سازد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467767

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467767/وقوع-درگیری-منجر-قتل-بابلسر-قاتل-کمتر-۲۴-ساعت-دستگیر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com