رئیس اداره میراث‌فرهنگی مرکز مازندران:

صنایع‌دستی ساری با بسته‌بندی روانه بازار می‌شود

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۶۷۷۶۶
رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری، با بیان اینکه شناسایی محصولات برندینگ و زیبا شناسی، کیفیت  و بازاریابی از برنامه‌های پیش‌رو این اداره خواهد بود؛ گفت: به‌زودی بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی برای بازار فروش برنامه‌ریزی می‌شود.
۰
plusresetminus
صنایع‌دستی ساری با بسته‌بندی روانه بازار می‌شود
به گزارش بلاغ؛  محسن باستانی رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری در جلسه با غلام‌رضا میرزایی رئیس انجمن صنفی صنایع‌دستی مازندران، گفت: در راستای ایجاد تشکل‌های هنری حرفه‌ای، برای ارتقاء کمی و کیفی صنایع‌دستی شهرستان ساری هستیم و به‌زودی بسته‌بندی محصولات صنایع‌دستی برای بازار فروش برنامه‌ریزی می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ساری با بیان اینکه شناسایی محصولات برندینگ و زیبا شناسی، کیفیت  و بازاریابی از برنامه‌های پیش‌رو این اداره خواهد بود؛ خاطرنشان کرد: برای کسب کار موفق باید برنامه‌ریزی موفق داشت.

 غلام‌رضا میرزایی نیز در این جلسه گفت: با ایجاد بانک اطلاعات، شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و آموزش تخصصی در بهبود کیفیت و کمیت می‌توان در فروش محصولات موفق بود.
 
 رئیس انجمن صنفی صنایع‌دستی استان مازندران در ادامه به‌منظور معرفی آثار هنری و تلاش در جهت توسعه‌ی صادرات، بازاریابی مستمر و کوشش برای فروش محصولات ،بسته‌بندی زیبا و بازار هدف از برنامه‌های این انجمن است که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰