تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۴۶۷۷۶۵
دلیل حضور دائمی عضو شورای شهر در شهرداری چه می‌باشد؟!! آیا وظیفه شورای شهر غیر از این است که که بر عملکرد شهردار نظارت کنند؟!!
۰
plusresetminus
درگیری شدید عضو شورا با مسئول درآمدی شهرداری
به گزارش بلاغ؛بر اساس شنیده‌ها، عصر چند روز قبل یکی از اعضای شورای شهر که حامی شهردار جویبار نیز است، در حمایت از یک ساخت و سازگر برای کاهش غیرقانونی عوارض ساختمانی وی، با مخالفت مسئول واحد درآمدی شهرداری مواجه و به درگیری و برخورد شدید با وی پرداخت. این عضو شورای شهر که به کرّات منفعت طلبی و کارشکنی‌های وی مورد نظاره دیگران قرار می‌گرفت، پرونده مربوطه را پس از مخالفت مسئول واحد درآمدی به سمت وی پرتاب کرد و بین آنها درگیری بوجود آمد.

گفتنی است این درگیری در اتاق شهردار و با حضور ایشان و حراست شهرداری اتفاق افتاده بود که در این درگیری عضو شورای شهر علاوه بر درخواست غیر قانونی و پرتاب کردن پرونده مربوطه، اقدام به سر و صدا و داد زدن نمود و معتقد بود که باید حرف وی به کرسی بنشیند که با مقاومت واحد درآمدی شهرداری مواجه شد.

همچنین این عضو شورا با حضور دائمی خود در دفتر شهردار و با دخالت های نابجای خود در جابه‌جایی مسئولین واحدها و تصمیم گیری‌ها،سبب گلایه و اعتراض کارکنان شهرداری و شهروندان نیز شده است.

حال سوال اساسی این است که در پشت پرده این فعالیت‌های عضو منتفع شورای شهر و حمایت‌های ناتمام ایشان از شهردار و همچنین ساخت و سازگران چه می گذرد که اینگونه با مسئولین واحدها درگیر می‌شود؟!

دلیل حضور دائمی عضو شورای شهر در شهرداری چه می باشد؟!! آیا غیر از این است که وظیفه‌ی اعضای شورای شهر نظارت بر عملکرد شهردار است؟!!

محمدرضا فولادی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰