کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا:

اقدام اروپا علیه سپاه از سر استیصال و درماندگی است/سپاه در خدمت مردم

4 بهمن 1401 ساعت 10:16

فرمانده سپاه کربلا گفت: اقدام اخیر پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی از سر استیصال و درماندگی است.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در گفتگو باخبرنگاران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در لیست گروه های تروریستی،گفت: این اقدام اروپا از سر استیصال و درماندگی است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سپاه پاسداران مردمی ترین نیروی نظامی، امنیتی ، سیاسی  و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود:امروز سپاه برای دفاع از همه مظلومین جهان اسلام در صحنه های مورد نیاز حضور پیدا کرد و تمام نقشه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین اللمل را نقش برآب کرد که  این اقدام درست، منطقی و حکمیانه سپاه منجر به این شد که با فتنه صهیونیسم و آمریکا، اروپا دست به این اقدام بزند که آن هم نشان دهنده ضعف این اتحادیه است.

مسلمی در ادامه با تصریح براینکه سپاه با بهره گیری از ظرفیت عظیم و قدرتمند بسیج و مردم وفادار به انقلاب اسلامی برای  پایداری امنیت نظام و برطرف شدن مشکلات آحاد مردم در صحنه است، خاطرنشان کرد:  افتخار مجموعه سپاه است که در خدمت مردم ، برای مردم و با مردم باشد که این  یکی از ویژگی های برجسته است و سپاه به آن افتخار میکند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه سپاه یک نیروی مردمی است، تصریح کرد: پارلمانی که هیچ توان و قدرت اجرایی ندارد و بخواهدمحبوب ترین و بهترین نیروی مردمی یک کشور را تحریم کند،در اراده این نیروی مردمی هیچ اثرگذار نمیگذارد.

مسلمی با بیان اینکه این اقدام تلاش و توان سپاه  را زیادتر می کند، افزود: سپاه برای اینکه بتواند به داد مظلومان در جهان برسد و از طرفی برای حفظ امنیت پایدار نظام و انقلاب بیش از گذشته در میدان حضور دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467760

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467760/اقدام-اروپا-علیه-سپاه-سر-استیصال-درماندگی-خدمت-مردم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com