تاریخ انتشارسه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۴۶۷۷۶۰
فرمانده سپاه کربلا گفت: اقدام اخیر پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی از سر استیصال و درماندگی است.
۰
plusresetminus
اقدام اروپا علیه سپاه از سر استیصال و درماندگی است/سپاه در خدمت مردم
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در گفتگو باخبرنگاران در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در لیست گروه های تروریستی،گفت: این اقدام اروپا از سر استیصال و درماندگی است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سپاه پاسداران مردمی ترین نیروی نظامی، امنیتی ، سیاسی  و فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود:امروز سپاه برای دفاع از همه مظلومین جهان اسلام در صحنه های مورد نیاز حضور پیدا کرد و تمام نقشه های استکبار جهانی و صهیونیسم بین اللمل را نقش برآب کرد که  این اقدام درست، منطقی و حکمیانه سپاه منجر به این شد که با فتنه صهیونیسم و آمریکا، اروپا دست به این اقدام بزند که آن هم نشان دهنده ضعف این اتحادیه است.

مسلمی در ادامه با تصریح براینکه سپاه با بهره گیری از ظرفیت عظیم و قدرتمند بسیج و مردم وفادار به انقلاب اسلامی برای  پایداری امنیت نظام و برطرف شدن مشکلات آحاد مردم در صحنه است، خاطرنشان کرد:  افتخار مجموعه سپاه است که در خدمت مردم ، برای مردم و با مردم باشد که این  یکی از ویژگی های برجسته است و سپاه به آن افتخار میکند.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه سپاه یک نیروی مردمی است، تصریح کرد: پارلمانی که هیچ توان و قدرت اجرایی ندارد و بخواهدمحبوب ترین و بهترین نیروی مردمی یک کشور را تحریم کند،در اراده این نیروی مردمی هیچ اثرگذار نمیگذارد.

مسلمی با بیان اینکه این اقدام تلاش و توان سپاه  را زیادتر می کند، افزود: سپاه برای اینکه بتواند به داد مظلومان در جهان برسد و از طرفی برای حفظ امنیت پایدار نظام و انقلاب بیش از گذشته در میدان حضور دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴