مدیرکل کمیته امداد مازندران اعلام کرد:

اهدای ۴۱ جهیزیه به‌مناسبت حماسه ششم بهمن در آمل

تاریخ انتشارسه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴
کد مطلب : ۴۶۷۷۵۲
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: همزمان با بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد حماسه ۶ بهمن، ۴۱ زوج با جهیزیه تهیه شده از سوی کمیته امداد، زندگی مشترک را آغاز کردند.
۰
plusresetminus
اهدای ۴۱ جهیزیه به‌مناسبت حماسه ششم بهمن در آمل
به گزارش بلاغ؛ حجت الاسلام بشیر عالیشاه همزمان با بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه مردمی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ در مراسم پیوند به زلالی آب که با حضور 41 زوج آملی در سالن همایش‌های دانشگاه شمال برگزار شد اظهار کرد: همزمان با بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه مردم ۶ بهمن 41 زوج با جهیزیه تهیه شده از سوی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری ازدواج آسان شهرستان زندگی مشترک را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه امسال هزار و 19 جهیزیه تقدیم نوعروسان شد، عنوان کرد: سرانه هر نوعروس 25 میلیون تومان است که در بازار قیمت بیشتری خواهد بود و هدیه دامادی هم حدود 150 نفر مجموعا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و بیش از ۳۰ میلیارد تومان تا امروز جهیزیه تقدیم نوعروسان شد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران از استقبال خوب خیرین تشکر کرد و افزود: در مشارکت و هم افزایی جهیزیه کمک های خوبی توسط خیرین انجام شد و با کمک آنها تمام نوعروسان پشت نوبتی جهیزیه داده شد و در انبار موجود است و با نشان دادن سند ازدواج در همان ساعت می توانند جهیزیه دریافت کنند.

وی اظهار کرد: در استان صندوق امداد ولایت داریم که تحت نظر کمیته امداد است و وام های کارگشایی، وام های درمان، وام اشتغال و وام های مختلف معیشتی پرداخت می کند که نیاز به کمک خیرین داریم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد را اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال کمیته امداد بود که تا الان حدود ۵۸۰ میلیون تومان جذب شد و مابقی در طول ماه بهمن ماه جذب خواهد شد، ۴۰۰ میلیارد تومان اضافه خدمت الزامات درخواست کردیم که جوانان بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴