تاریخ انتشارسه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۵
کد مطلب : ۴۶۷۷۴۰
پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی تا کنون ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده است.
۰
plusresetminus
پیشرفت ۷۸ درصدی پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر
به گزارش بلاغ، نشست هم اندیشی بررسی آخرین وضعیت پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی برگزار شد.

در این نشست که  در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار شد؛سعید کیا کجوری مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با قدردانی از همکاری و همراهی همه جانبه فرماندار و دیگر مسئولان شهری برای اجرای این پروژه مهم زیربنایی، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل هر چه زودتر پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی، شاهد کاهش مشکلات ترافیکی درون شهری باشیم.

وی افزود: مهم ترین دغدغه مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تأمین بموقع اعتبار مورد نیاز و رفع چالش های فراروی اجرای این پروژه است.

رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر نیز در این نشست بر ضرورت تلاش همه جانبه مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط و شرکت های پیمانکار بخش خصوصی برای تسریع در تکمیل پروژه مهم راه دسترسی بندر و رفع چالش های موجود در مسیر اجرای آن تاکید کرد.

در ادامه با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، فرماندار و دیگر مسئولان شهری و همچنین مشاوران و پیمانکاران بخش خصوصی، مشکلات و موانع موجود در مسیر اجرای پروژه و راهکارهای پیشنهادی برای رفع آن ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است که پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی از مهم‌ترین طرح های توسعه ای در دست اقدام اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران است که تا کنون ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شده است.

افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا ، تسهیل ورود و خروج کامیون‌ها به محوطه بندر و کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون‌ها در محدوده شهری از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه به شمار می‌رود.

انتهای پیام/
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴