کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکید کرد:

انسجام و همدلی مسئولان در مسیر خدمت به مردم

3 بهمن 1401 ساعت 10:53

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: تمام هدف در دولت سیزدهم این است که خدمات بهتر و گسترده‌تر به مردم ارائه شود.


به گزارش بلاغ؛ علی باقری در سیزدهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران که به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران و با حضور فرزانه نماینده مردم شریف نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، مدیران استانی و شهرستانی و دستگاه های عضو شورای هماهنگی در شهرستان نور برگزار شد اظهار کرد: جلسات شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد هم افزایی و تعامل بیشتر بین دستگاه های عضو در راستای افزایش رفاه مردم استان به صورت منظم و هدفمند برگزار می‌شود.

باقری بر ضرورت ایجاد همدلی، اتحاد و انسجام برای رفع مشکلات تاکید کرد و افزود: براساس مصوبات جلسه از مسئولان ملی و استانی با هدف بهره‌مندی از تمام ظرفیت در این جلسات دعوت می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام هدف ما در دولت سیزدهم این است که خدمات بهتر  و گسترده‌تر به مردم ارائه شود، تصریح کرد: در آستانه ایام الله دهه فجر قرار داریم و باید برنامه‌های مدون و اثرگذار در استان اجرا کنیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه استاندار پرتلاش و جهادی مازندران تاکید جدی بر برگزاری میز خدمت دارند، گفت: تلاش همه مدیران ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف است.

ولی الله فرزانه نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با قدردانی از اقدامات مجموعه وزارت تعاون که خدمات شایسته به مردم ارائه می کند، گفت: دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نقش مهمی به جامعه هدف ایفا می کنند.

وی با اعلام اینکه حل مسائل و مشکلات مردم در اولویت همه امور قرار دارد افزود: هیچگاه اختلاف سلیقه نباید باعث شود که مشکلات مردم حل نشود و کار مردم انجام نشود.

حجت الاسلام عالی مشاور استاندار و دبیر قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی مازندران نیز در این جلسه با بیان اینكه فرهنگ سازی مناسب در تثبیت اندیشه تعاونی ها از مهمترین نیازهای كشور است گفت: مشکلات و دغدغه تعاونی ها باید بررسی شود.

وی افزود: این جلسات اتاق فکر است و باید موازی قانون حرکت کنیم تا به کمک دولت و مجلس از این شرایط خاص عبور کنیم.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه شهرستان نور نیز در این جلسه گفت: جلسات شورای هماهنگی حساس و مهم است و باید حل مشکلات مردم در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر رونق کار و اشتغال در جامعه، افزود: گفت: میز خدمت نماز جمعه مکانی بی واسطه برای شنیدن مشکلات و فرصتی بی نظیر برای خدمت به مردم است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران نیز گفت: اگر در شهر و روستا نگاهی به توسعه کسب و کار داشته باشیم باید به آموزش فنی و حرفه ای بعنوان اساسی ترین عامل این توسعه توجه شود.

سید حسین درویشی اظهار کرد: در برنامه مدیریتی مازندران پرکارترین و پردغدغه ترین، مدیران دستگاه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوده که پیشرو در حل مشکلات اشتغال، کسب و کار، تسهیلات، امور رفاهی و... جامعه می باشند. لذا لازم است مدیران ارشد استان نگاه ویژه ای به این شورا و جایگاه آن در جامعه داشته باشند.

وی  بیان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با ٢٠ مرکز دولتی، حدود ١۶٠٠ آموزشگاه آزاد، ٢٠٠ مربی بخش دولتی و ۶٠٠٠ مربی در بخش خصوصی به اجرای آموزش برای ١٩ گروه هدف می پردازد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران به رویکرد بودجه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال ١۴٠٢ اشاره کرد و گفت:از دکتر فرزانه عضو هیات رئیسه برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و سایر نمایندگان استان تقاضا دارم در بودجه سال ١۴٠٢ به معیشت کارکنان خدوم سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توجه ویژه ای شود تا انگیزه کارکنان این دستگاه دو چندان گردد.

در ادامه این نشست مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه گزارشی از برنامه‌های دستگاه خود در خصوص افزایش همکاری و هم افزایی بین دستگاهی و همچنین پیشنهاداتی در راستای رسیدن به اهداف مشترک و مرتبط با وظایف این شورا ارائه کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 467736

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467736/انسجام-همدلی-مسئولان-مسیر-خدمت-مردم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com