فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران:

امسال هیچ دستورالعملی برای شکار پرندگان صادر نشد

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۶۷۷۳۴
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: امسال هیچ دستورالعملی برای شکار از سوی سازمان صادر نشده و با متخلفان در حوزه شکار به‌صورت جدی برخورد می‌کنیم.
۰
plusresetminus
امسال هیچ دستورالعملی برای شکار پرندگان صادر نشد
به گزارش بلاغ، مسلم آهنگری در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم گشت و پایش در طبیعت مازندران، اظهار کرد: امسال هیچ دستورالعملی برای شکار ازسوی سازمان صادر نشده و با متخلفان در حوزه شکار به‌صورت جدی برخورد می‌کنیم.

وی افزود: باتوجه به ممنوعیت شکار، شکارچیانی که اقدام به شکار می‌کنند علاوه بر ضبط ادوات شکار به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی امسال در اختیار محیط‌بانان برای خرید تجهیزات قرار گرفت، اضافه کرد: در بحث قوانین نیز شاهد حمایت‌های خوبی بودیم که موجب بازدارندگی در مقابل شکار شده است.

آهنگری یادآور شد: یکی از موارد شکار دسته‌جمعی است که تصور بر این است با این کار می‌توانند در برابر قانون تمکین نکنند ولی محیط‌بانان ما با تمام ابزار درحال حفاظت و حراست از محیط زیست هستند.

وی با تاکید بر اینکه توصیه ما به افراد این است شکار و اسلحه را کنار بگذرانند، خاطرنشان کرد: سوال ما این است افراد تا چه زمانی می‌توانند از کشتار پرندگان لذت ببرند به جای این کار با دوربین لحظات ماندگاری را به تصور بکشند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با تقدیر از همراهی دوستداران طبیعت که باوجود همه مسائل همواره در کنار محیط‌بان و حافظ طبیعت هستند، گفت: افراد درصورت مشاهده شکار و یا مواردی از این قبیل می‌توانند با شماره ۱۵۴۰ گزارش‌ها را ارسال کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷