در راستای تحقق شعار حمایت از قهرمانان؛

دغدغه «هانیه رستمیان» پرچم‌دار المپیک رفع شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۶۷۷۱۵
با فراهم شدن حامی مالی و سرمایه‌گذار، مشکل و دغدغه هانیه رستمیان قهرمان مازندرانی تیراندازی و اولین سهمیه المپیکی کشور رفع شد.
۰
plusresetminus
دغدغه «هانیه رستمیان» پرچم‌دار المپیک رفع شد
به گزارش بلاغ، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در پی تحقق شعار حمایت از قهرمانان، با فراهم کردن خیر و حامی ورزشی، دغدغه‌های هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی و اولین سهمیه المپیکی کشور را رفع کرد.

طی جلسه‌ای که در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، مهندس امین اکبرزاده مدیر شرکت زرنگین خوشه و هانیه رستمیان قهرمان تیراندازی برگزار شد، تفاهم نامه حمایت از این قهرمان ارزنده مازندرانی منعقد شد تا دغدغه‌های «هانیه رستمیان» برای شرکت در مسابقات مختلف ورزشی مرتفع گردد.

«عادل عالیشان» در این جلسه ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه مهندس اکبرزاده، اظهار داشت: هانیه رستمیان بعنوان بانوی محجبه و افتخار آفرین، از افتخارات استان و‌ کشور است.

عالیشان افزود: از اینکه یک بانوی محجبه مازندرانی موفق شد اولین سهمیه المپیک را کسب کند باعث افتخار ماست.

وی از اهمیت ورزش بانوان گفت و بیان داشت: بحث ورزش بانوان از اهمیت بالایی برای اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران برخوردار است که عدم ورود اسپانسرها در حوزه بانوان از مشکلاتی است که بدنبال رفع آن هستیم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران خواستار حمایت حامیان، سرمایه‌گذاران و خیرین ورزشی از ورزشکاران مازندرانی شد و بیان کرد: بحث حمایت از قهرمانان برای امنیت و آرامش خاطر ورزشکاران‌مان است که ما بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که این قهرمانان ما راحت تر و با خاطر جمعی تمرینات خودشان را ادامه دهند.

عالیشان باری دیگر ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه مهندس اکبرزاده، افزود: قطعا تبعات نهایی این حمایت‌ها افتخار آفرینی و به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ کشور عزیزمان در آوردگاه‌های مختلف ورزشی است.

وی ادامه داد: همه ما از مدال آوری و افتخار آفرینی ورزشکاران مازندرانی اشک شوق میریزیم که در این راه نیازمند حمایت خیرین هستیم.

عالیشان با اشاره به اینکه، استان مازندران همواره مورد توجه بوده و سهم زیادی در مدال آوری دارد، بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد مدال‌آوری در تیم‌های ملی سهم ورزشکاران مازندرانی است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت و توجه به قهرمانان از برنامه های اصلی ما است و با جدیت پیگیر رفع دغدغه قهرمانان مازندرانی خواهیم بود.

هانیه رستمیان هم در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌های سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، بیان داشت: مازندران استان قهرمان خیز است و رسیدگی به آن و رسیدگی به قهرمانان و ورزشکاران این استان کار بسیار دشواری است.

رستمیان افزود: خیلی خوشحالیم که مدیری در رأس ورزش استان قرار گرفته که پیگیر امور و مشکلات ورزشکاران و قهرمانان است.

وی همچنین ضمن تقدیر از مهندس اکبرزاده بیان داشت: حمایت شما از ورزش بانوان قابل ستایش است و امیدوارم با موفقیت در برنامه ها و مسابقات پیش روی باعث افتخار ورزش استان و کشور باشم.

اکبرزاده در این جلسه، حمایت از ورزش مازندران را یک وظیفه دانست و بیان کرد: با قهرمانی و درخشش ورزشکاران مازندرانی همه ما شاد و خوشحال خواهیم شد.

وی افزود: همینکه مدال خوش رنگ قهرمانان مردم مازندران را شاد کند ما نیز خوشحال و خرسندیم.

این خیر ورزشی، ضمن تقدیر از پیگیری‌های سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، افزود: هانیه به مانند دختر خودم است و برای موفقیت این قهرمان و موفقیت ورزش مازندران از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد. گفتنیست، در پایان این جلسه تفاهم نامه و قرارداد حمایت از هانیه رستمیان امضا شد و حمایت مهندس امین اکبرزاده مدیر شرکت زرنگین خوشه خودش به این قهرمان تقدیم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴