تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۴۶۷۷۰۱
اتحادیه جهانی کشتی از حریفان احتمالی حسن یزدانی در مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی رونمایی کرد.
۰
plusresetminus
رونمایی اتحادیه جهانی کشتی از حریفان حسن یزدانی
به گزارش بلاغ، مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی از روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن در شهر زاگرب برگزار می‌شود. قرار است رضا اطری، یونس امامی، علی سوادکوهی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع به نمایندگی از کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها حضور یابند. پژمان درستکار سرمربی و احسان امینی به عنوان مربی به همراه ملی‌پوشان راهی کرواسی خواهد شد.

اتحادیه جهانی کشتی روز گذشته استارت لیست این مسابقات را اعلام کرد که مهمترین غایب این مسابقات دیوید تیلور آمریکایی حریف سنتی حسن یزدانی است.

در مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی نامدارانی مانند راوی کومار از هند، گنو پترواشویلی از گرجستان، حاجی‌علی‌یف از جمهوری آذربایجان، جی دن‌کاکس و کایل اسنایدر از آمریکا و سالکازانوف از اسلواکی حضور دارند.

غیبت دیوید تیلور آمریکایی موجب شده تا نگاه‌ها به سمت و سوی حریفان احتمالی حسن یزدانی در این مسابقات برود. مسوولان کشتی آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم زاهید والنسیا و مارک هال را به کرواسی اعزام خواهند کرد. والنسیا در جام جهانی کشتی موفق به شکست علیرضا کریمی شده بود.

مبارزه‌های حسن یزدانی با دیوید تیلور آمریکایی یکی از مهمترین دیدارهای کشتی جهان در پنج سال گذشته بوده است. در پنج دیدار این ۲ نابغه کشتی، تیلور چهار بار و یزدانی یک مسابقه به برتری رسیده است. یزدانی در مسابقات جهانی اسلو در سال ۲۰۲۱ از سد جادوگر آمریکایی گذشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰