کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان نور اعلام کرد:

هزینه ۳۹ میلیارد تومانی در حوزه راهسازی بخش بلده/محرومیت‌زدایی مناطق محروم در اولویت‌ است

2 بهمن 1401 ساعت 5:15

فرماندار شهرستان نور گفت: امسال با اجرای پروژه‌ها ۳۹ میلیارد تومان در حوزه راهسازی بخش بلده هزینه شد.


احمد توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص پیگیری مصوبات قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان نور در بخش بلده اظهارکرد: با توجه به بازدیدها در حوزه راهسازی، مخابرات، تلفن همراه و ... بخش عمده‌ای از کارها با همت مدیران شهرستانی و استانی انجام شد و مرکز آموزشی فنی حرفه ای بخش بلده با همت خیرین و هزینه ۱۲۰ میلیون تومان در ساختمان قدیمی بخش بلده افتتاح شد.
 
وی با اشاره آبرسانی، گازرسانی و پست برق بخش بلده بیان کرد: کارهای عمرانی در بخش بلده پس از پایان ایام زمستان و یخبندان ادامه پیدا می‌کند و سالن ورزشی چند منظوره بلده در ایام دهه فجر با تأمین اعتبار  افتتاح می‌شود که در صورت تأمین نشدن اعتبار تا اوایل سال ۱۴۰۲  به بهره برداری می‌رسد.
 
فرماندار شهرستان نور افزود: سالن ورزشی قدیمی بلده برای بانوان ورزشکار به عنوان فضای اختصاصی بانوان تجهیز می‌شود.
 
این مسئول با اشاره به اجرای پروزه پست برق ۶۳.۲۰ کیلوولت بخش بلده توسط برق منطقه‌ای خاطرنشان کرد: مسئله زمین و مناقصه پست برق در بلده انجام شد و استقرار پست از خط ۶۳.۲۰ از سمت کجور به بلده تا اواسط سال آینده به پایان می‌رسد و مشکل دیرینه افت ولتاژ برق بلده با اجرای این پروژه رفع می‌شود.
 
توکلی با اشاره به داشتن چهار نیوسایت و سایت‌های جدید تلفن همراه بیان کرد: برای نخستین بار پروژه فیبر نوری از رویان به بلده به طول ۷۰ کیلومتر توسط اداره کل مخابرات استان انجام شد و پروژه فیبر نوری از رزن به بلده مصوب شد که پیگیر اعتبار این پروژه برای اجرا هستیم.
 
وی با بیان اینکه تخریب جاده در بلده بر اثر سیلاب سال ۹۴ مشکلاتی برای مردم منطقه ایجاد کرد، افزود: امسال با اجرای پروژه‌های احداث دیوار حائل در ۱۷ نقطه بخش بلده، نصب گاردریل جاده بلده به دوآب و پل زنگوله به طول ۴ کیلومتر، روکش راه،  بهسازی مسیر، روکش راه و آسفالت روستاها و ... در مجموعه ۳۹ میلیارد تومان در حوزه راهسازی بخش بلده هزینه شد.
 
فرماندار شهرستان نور با اشاره به پروژه پست برق بخش بلده با هزینه ۳۵۰ میلیارد تومان خاطرنشان‌کرد: پروژه گازرسانی بخش بلده با برآورد هزینه حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان تا پایان سال ۱۴۰۲ اجرایی می‌شود.
 
این مسئول با اشاره به سخنان رئیس جمهوری و توجه به منطقه محروم بیان‌کرد: محرومیت‌زدایی و پیشرفت کار در منطقه کم برخوردار در اولویت کار ما قرار دارد و توجه به بخش بلده برای رفع محرومیت‌ها در این منطقه است.
 
توکلی با بیان اینکه مردم بلده در حوزه گردشگری و بوم‌گردی می‌توانند از فضای موجود بهره ببرند، افزود: گردشگری کشاورزی و اصلاح الگوی کشت در بخش بلده در دستور کار است.

انتهای پیام
 


کد مطلب: 467700

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/467700/هزینه-۳۹-میلیارد-تومانی-حوزه-راهسازی-بخش-بلده-محرومیت-زدایی-مناطق-محروم-اولویت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com