مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد:

برگزاری دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در مازندران 

تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۶۷۶۹۸
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران، گفت: در دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت از ۵۰۰ مادر، همسر و دختر شهدای استان تکریم می‌شود.
۰
plusresetminus
برگزاری دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در مازندران 
به گزارش بلاغ، عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران  در جلسه استانی دهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت با تأکید بر ضرورت تکریم از خانواده‌های معظم شهدا، اظهار کرد: در این راستا این اداره کل هر ساله در ایام ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت را برگزار می‌کند. 

وی با اشاره به اهداف این برنامه، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تکریم از مادران، همسران و دختران شهدا و تبیین زندگی فاطمی و شهدایی برای نسل جوان از جمله اهداف است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، با بیان اینکه در این راستا برابر ابلاغ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هر ساله جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت را در مرکز استان برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: دهمین دوره این جشنواره را به صورت منطقه‌ای برگزار می‌کنیم و شهرستان بابل میزبان این برنامه خواهد بود. 

این مسئول با بیان اینکه شهرستان بابل در بین شهرهای استان بیشترین شهید را تقدیم کرده است، ادامه داد: با این نگاه این شهرستان را انتخاب کردیم و این جشنواره چهارشنبه پنجم بهمن از ساعت 9 الی 11 در مصلای بابل برگزار می‌شود. 

ملکی تصریح کرد: در این مراسم 500 نفر از خانواده‌های معظم شهدای استان با حضور مسئولین استانی تکریم خواهند شد. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، بر لزوم تبیین نقش زنان و بانوان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تأکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی به زنان عزت بخشید و حضور این قشر فرهیخته در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، خدماتی و... از خدمات شایسته نظام محسوب می‌شود که باید به نسل جوان امروز بازگو شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴