معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران عنوان کرد:

ساماندهی ۵۶ منطقه آسیب‌پذیر در مازندران/برنامه تحولی تدوین شود

تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۶۷۶۹۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از شناسایی ۵۶ منطقه آسیب‌پذیر در سطح استان و دستور برای ساماندهی آن‌ها خبر داد.
۰
plusresetminus
ساماندهی ۵۶ منطقه آسیب‌پذیر در مازندران/برنامه تحولی تدوین شود
به گزارش بلاغ، روح‌الله سلگی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: به دستور استاندار مازندران و با هماهنگی فرمانداران استان مناطق آسیب‌پذیر مازندران ساماندهی خواهند شد.

وی با تاکید بر لزوم تدوین برنامه تحولی در مناطق آسیب‌پذیر مازندران اظهار کرد: تا پایان امسال برنامه عملیاتی تحول فرهنگی در مناطق آسیب استان تدوین و اجرایی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ترویج مواد مخدر را رویکرد استکباری برای فروپاشی جامعه اسلامی دانست و افزود: مقابله هوشمندانه با مواد مخدر با رویکرد فرهنگی ضرورت دارد.

سلگی با اظهار نگرانی از روند ابتلای دانش‌آموزان به اعتیاد خواستار برنامه‌ریزی و فعالیت فرهنگی گسترده آموزش و پرورش و نهاد خانواده در زمینه اطلاع‌رسانی در مورد تبعات زیانبار شیوع اعتیاد شد.

وی آگاه سازی جامعه را رکن اصلی مقابله با اعتیاد عنوان کرد و افزود: رسانه ملی در زمینه تبیین راهکارهای فرهنگی مقابله با شیوع مواد مخدر نقش کلیدی بر عهده دارد.

در این جلسه که فرمانداران استان به صورت وبیناری حضور داشتند، چگونگی اقدامات دستگاه‌های مسؤول در حوزه ساماندهی و اشتغال معتادان مواد مخدر در مازندران بررسی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴